اخبار داغ

در خطبه های این هفته نماز جمعه استان کرمان عنوان شد؛

پیام مهم رهبر انقلاب به مردم کرمان بسیار ارزشمند است/دیدار بشاراسد با رهبری جشن پیروزی مقاومت بود

پیام مهم رهبر انقلاب به مردم کرمان بسیار ارزشمند است/دیدار بشاراسد با رهبری جشن پیروزی مقاومت بود
آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان, ؛ ,

امام جمعه کرمان:پیام مهم رهبر انقلاب به مردم کرمان بسیار ارزشمند است/رویکردهای کنگره شهدا ادامه می‌یابد

, امام جمعه کرمان:پیام مهم رهبر انقلاب به مردم کرمان بسیار ارزشمند است/رویکردهای کنگره شهدا ادامه می‌یابد, امام جمعه کرمان:پیام مهم رهبر انقلاب به مردم کرمان بسیار ارزشمند است/رویکردهای کنگره شهدا ادامه می‌یابد,

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان در جمع مردم  مسئولین با اشاره به حدیثی از امام علی علیه السلام گفت: در انجام هر کاری خدا را در نظر بگیری؛ چرا که اگر کار بر معیار تقوای الهی انجام شود؛ کاری ماندگار می شود.

,

امام جمعه شهر کرمان بیان کرد: اساسی‌ترین اصل اعتقادی یک مسلمان اعتقاد به مبدا و توحید و همچنین معاد و روز قیامت اس؛ بنابراین باید بدانیم که روزی میر سد که فقط با اعمال خود باقی مانده ایم و هیچ کس نیست که از ما دفاع کند.

,

این مقام مسئول ادامه داد: برخی عنوان می کنند که چگونه ممکن است جسمی از بین برود و تبدیل به خاک شود و دوباره آن به جسم تبدیل شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه برخی روز جزا را روحانی قبول دارند و نه جسمانی اظهار کرد: اینان معتقدند که روح انسانی به شکلی دیگر در قیامت حاضر می‌شود.

,

وی با اشاره به سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: وظیفه همگان است که به این نهاد کمک کنیم تا محرومیت زدایی و فقر از جامعه ما ریشه کن شود.

,

این مقام مسئول افزود:  آیت الله مومن از جمله شخصیت های برجسته بودند؛ تشییع جنازه با شکوه ایشان گواه این بود که وی چه مقدار به اسلام خدمت کرده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اجلاسیه کنگره 6500 شهید استان ابراز کرد: این اجلاسیه رویداد عظیم کشور بود و پیام مقام معظم رهبری در رابطه با استان کرمان که نجابت و تدین این مردم و انقلابی بودن جوانان را در بر دارد،بسیار ارزشمند است که کار کنگره هنوز تمام نشده است و این کنگره عملکرد مستمری دارد.

,

امام جمعه شهر کرمان با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر فرزانه انقلاب تصریح کرد:معظم له در ابتدای این بیانیه به دانش تأکید می کنند و عنوان می کنند که علم موجب قدرت کشور می شود؛  علمی مد نظر است که به مردم خدمت کند نه مانند کشورهای غربی که با علم کشورهای دیگر را تحت سیطره خود قرار می‌دهند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه تمدن ایران، تمدنی پیشرفته و عالمانه بوده است، اظهار کرد:تعداد بسیار زیادی دانشمند در این کشور داریم  و دروازه‌های علم ایران بعد از حضور اسلام در ایران بسیار گسترش پیدا کرد.

,

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات کشور در حوزه اقتصاد به علم برمی‌گردد ؛ شتاب در علم را نتوانسته‌ایم به حوزه‌های اقتصادی وارد کنیم و از علم برای تحصیل ثروت استفاده کنیم و باید در این حوزه بیشتر کار کنیم.

,

امام جمعه ریگان:دیدار اسد با رهبر انقلاب جشن پیروزی مقاومت بود/جنگل کاری و درختکاری برای ریگان یک ضرورت است

, امام جمعه ریگان:دیدار اسد با رهبر انقلاب جشن پیروزی مقاومت بود/جنگل کاری و درختکاری برای ریگان یک ضرورت است, امام جمعه ریگان:دیدار اسد با رهبر انقلاب جشن پیروزی مقاومت بود/جنگل کاری و درختکاری برای ریگان یک ضرورت است,

حجت الاسلام مسلم طالبی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان ضمن قدردانی از دست اندرکاران کنگره شهدای استان ،اظهار داشت: پیام شهدا این است که اگر ما با شجاعت و جثارت و تکه بر توان خود وارد هر عرصه ای شدیم دیگر خوفی نداشته باشیم و نگران نباشیم.در هرجا و هر مسئله ای که ما به پیغام و صحبت شهدا عمل کردیم و وارد شدیم موفق شدیم.

,

امام جمعه موقت ریگان در ادامه بیان داشت:دشمن میخواهد ما را از امید به آینده بترساند و باز دارد هرجا و هر ملتی پیام شهدا را عمل کردند موفق شدند اما هرجاکه از دشمن ترسیدند باختند.

,

وی همچنین  اشاره داشت به دیدار  بشار اسد با رهبر معظم انقلاب اسلامی و افزود:این دیدار در واقع جشن پیروزی مقاومت بود،جشن غلبه مقاومت بر سازش، اگر به فرمایشات رهبری و شهدا عمل کنیم موفق خواهیم شد .این نشان می دهد اگر اقتصاد مقاومتی را انجام دهیم موفق خواهیم شد اگر دست به سمت بیگانگان دراز کنیم نتیجه مثبتی نخواهیم داشت.

,

امام جمعه موقت ریگان تصریح داشت:با توجه به اینکه نزدیک سال جدید هستیم جشن نیکوکاری اهمیت خاصی دارد و همه ان شاءالله همکاری خوبی داشته باشند و دست مستضعفین را بگیرند و احسان و نیکوکاری کنند.

,

این مقام مسئول به روز درختکاری اشاره داشت پ و افزود:روز درختکاری برای منطقه و شهر ما بسیار اهمیت دارد. بحث جنگل کاری و درختکاری برای ریگان یک ضرورت است ،مسئولین باید به این امر و مسئله اهمیت بدهند. این طوفان ها و مشکلات ریزگردها این منطقه را اذیت می کند و تمام روزهای سال باید روز درخت کاری باشد.

,

حجت الاسلام طالبی فرد در پایان گفت:روز درختکاری یاد آوری است برای مسئولین ما که توجه کنند به این بحث که مردم دارند اذیت میشوند.مردم هم باید همکاری کنند و هرکسی یک درخت بکارد جلوی بسیاری از این مسائل گرفته خواهد شد.

,

امام جمعه رفسنجان:مجمع تشخیص مصلحت در خصوص تصویب پالرمو وظیفه خطیری بر عهده دارد

, امام جمعه رفسنجان:مجمع تشخیص مصلحت در خصوص تصویب پالرمو وظیفه خطیری بر عهده دارد, امام جمعه رفسنجان:مجمع تشخیص مصلحت در خصوص تصویب پالرمو وظیفه خطیری بر عهده دارد,

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و رعایت قانون و دعوت به اصلاح ذات البین اظهار داشت: اعتکاف یک سنت گرانقدری است که از پیامبر به میراث بردیم این معنویت بزرگ به برکت انقلاب اسلامی نهادینه شده است.

,

وی افزود:اعتکاف اولین روز فروردین بر گزار می شود چند روزی را با خداوند خلوت و ملاقات کنیم. جوانان خیلی خوب استقبال می کنند و از طرفی حضور بانوان پرشور تر است.

,

رمضانی پور بیان داشت: کنگره عظیم 6500 شهید استان کرمان با عظمت هرچه بیشتر و با بیانات رهبر فرزانه انقلاب برگزار گردید شایسته است تقدیر داشته باشیم از دست اندر کاران این مهم.

,

خطیب جمعه رفسنجان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشور بزرگی همچون نامه 53 نهج البلاغه امیرالمؤمنین به مالک اشتر است که صدها سال نورافشانی می کند.

,

وی افزود: وضع فعلی کشور بر اثر مدیریت سست است اگر با قدرت عمل کنیم از این وضع نجات پیدا خواهیم کرد.

,

رمضانی پور بیان داشت: افزایش 20 درصدی حقوق ها برای حقوق پایین خوب است اما برای حقوق های بالا بسیار زیاد است از کدام بودجه می خواهید بپردازید، شما می نالید که بودجه نداریم.

,

وی تصریح کرد: از مجلس گله مندیم، مجلس در بحث اقتصادی مسامحه می کند درست نیست، مردم گله مند هستند.

,

رمضانی پور اظهار داشت: بیش از 86 درصد از بودجه در دست دولت است که صرف هزینه های اجرایی می شود، مردم همه مسائل را می فهمند، برای خدا کار کنید .

,

وی خاطر نشان کرد: در خصوص پالرمو، بیانیه گروه اقدام مالی شرم آور است که چنین کاپیتولاسیونی را رقم می زنند، مجمع تشخیص مصلحت وظیفه خطیری بر عهده دارد.

,

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: سفر بشار اسد قهرمان جهان عرب به ایران، پیامدهای تثبیت سیاسی دولت سوریه، پاسخ به دشمنان غربی و نشست هایی همچون ورشو و نفوذ پایدار جمهوری اسلامی ایران را در پی داشت.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه