اخبار داغ

خطیب نماز جمعه اهواز عنوان کرد:

از هم گسیختگی اقتصاد کشور نتیجه نگاه لیبرالی دولتمردان است/ دیدار بشاراسد با رهبری جشن پیروزی مقاومت بود

از هم گسیختگی اقتصاد کشور نتیجه نگاه لیبرالی دولتمردان است/ دیدار بشاراسد با رهبری جشن پیروزی مقاومت بود
حاجتی با بیان اینکه باید قبول کنیم که در برخی بخش ها کاستی هایی وجود دارد، تصریح کرد: از هم گسیختگی امروز اقتصاد کشور نتیجه یک نگاه صد در صد لیبرالی و موهوم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه های نماز جمعه 10 اسفند شهرستان اهواز با بیان اشاره به استعفای آیت الله موسوی جزایری از امامت جمعه اهواز، اظهار داشت: مردم استان بیش از نیم قرن است که با مجاهدت های این عالم آشنا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
 
,
وی افزود: بیش از نیم قرن هدایت تظاهرات علیه رژیم پهلوی، مبارزه با ساواک، حضور در جنگ تحمیلی و عرصه های پس از انقلاب، تاسیس حوزه های علمیه و مراکز دینی و تربیت علما و فضلا از خدمات و مجاهدت های آیت الله موسوی جزایری است.
,
 
,
امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: ایشان برای رعایت مسائل شرعی در نماز، اقدام به استعفا نمودند و ما نیز برای سلامتی ایشان دعا می کنیم.
,
 
,
حاجتی در ادامه با اشاره به گزارش مدیرکل کمیته امداد خوزستان، گفت: از عزیزان در کمیته امداد برای ایجاد 4 هزار فرصت شغلی در وضعیت کنونی کشور، تشکر می نماییم.
,
 
,
وی افزود: باید از مردم ولایتمدار و خیر استان خوزستان نیز که در شرایط سخت اقتصادی امسال کشور، 30 درصد به میانگین کمک های مردمی به کمیته امداد اضافه کردند، تشکر کرد.
,
 
,
خطیب نماز جمعه اهواز با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب، گفت: به مدیرکل بنیاد شهید برای ساماندهی قبور، تصاویر و وصایای شهدا تذکر می دهم.
,
 
,
حاجتی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: 14 اسفند و ماجرای بنی صدر تجریه نفوذ دشمن در بدنه مسئولان را برای ما یادآوری می کند و باید برای برخی که زمینه نفوذ دارند و به اراده ملت ایران شک دارند، عبرت آموز باشد.
,
 
,
وی افزود: 40 سالگی انقلاب اسلامی را به چشمانمان دیدیم درحالی که دشمن امروز منکوب، ضعیف و ذلیل است.
,
 
,
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه اکنون کشور به بلوغ فکری رسیده است، تصریح کرد: امروز وظیفه ما این است که مبانی امام و رهبری را مبنای کار خود قرار دهیم و افرادی که نمی خواهند این مهم انجام شود، را بشناسیم.
,
 
,
حجت الاسلام حاجتی خاطرنشان کرد: پیام گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، نقشه راه چهل سال آینده کشور است که امیدواریم به انقلاب و ظهور حضرت حجت (عج) متصل شود.
,
 
,
خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه باید قبول کنیم که در برخی بخش ها کاستی هایی وجود دارد، تصریح کرد: از هم گسیختگی امروز اقتصاد کشور نتیجه یک نگاه صد در صد لیبرالی و موهوم است.
,
 
,
وی افزود: متاسفانه برخی دولتمردان ما نگاه واهی به غرب و به ویژه اروپا دارند اما رهبر انقلاب بارها فرموده اند که از دیگ اروپایی ها چیزی برای ما گرم نمی شود.
,
 
,
حاجتی با بیان اینکه فرماندهی جبهه اقتصاد مقاومتی ما کاملاً ضعیف عمل کرده است، خاطرنشان کرد: اگر دولتمردان ما به جای دویدن به سمت غرب، بر ظرفیت های داخلی کشور تمرکز می کردند، حداقل وضعیت اکنون کشور بهتر از امروز بود.
,
 
,
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه امروز با وجود تجربه برجام شکست خورده، برخی به دنبال فشار برای تصویب FATF و پالرمو هستند ، عنوان کرد: این حرف درستی نیست که نباید کار را به 20 نفر سپرد، بلکه این افراد منتخب رهبری و همه کارشناس و خبره هستند و نظر آنها باید ملاک باشد.
,
 
,
وی افزود: همین کاستی ها باعث شد که علیرغم دستور رهبری، فضای مجازی ساماندهی نشد و نتیجه آن شهادت جوانان اهوازی در رژه نیروهای مسلح شد که در این زمینه از دادستان کل کشور انتظار پیگیری و از وزیر ارتباطات انتظار پاسخگویی باشند.
,
 
,
خطیب نماز جمعه اهواز با اشاره به دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب عنوان کرد: دشمنان ما بدانند، جشن پیروزی محور مقاومت با این دیدار برگزار شد و این دیدار ابتدای فتوحات آینده است.
,
 
,
حاجتی در ادامه با اشاره به قطعی های مکرر آب در برخی نقاط اهواز، از مسئولان مربوط خواست تا این مشکل را مرتفع سازند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه