اخبار داغ

۱۲۰۰ قالیباف البرزی زیر چتر بیمه تامین اجتماعی هستند

۱۲۰۰ قالیباف البرزی زیر چتر بیمه تامین اجتماعی هستند
مدیر کل اقتصادی استانداری البرز گفت: در استان البرز ۹ هزار و ۶۷۵ قالیباف فعالیت دارند که از این تعداد هزار و ۲۰۰ نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، پرویز زرگر گفت: صنعت فرش دستباف جز هنرهای کهن ایران است اما متاسفانه به دلیل غفلت های صورت گرفته این صنعت تضعیف شده است و احیا صنعت فرش می تواند موجب ایجاد اشتغال و زمینه سازی فعالیت های متفاوت در این حوزه به صورت مستقیم و غیر مستقیم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مدیر کل اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای پوشش بیمه تامین اجتماعی تمامی قالیبافان البرز، افزود: در استان البرز 9 هزار و 675 قالیباف فعالیت دارند که از این تعداد هزار و 200 نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
,
 
,
وی اظهار داشت: وجود این تعداد هنرمند قالیباف نشان می دهد که با بستر سازی می توان زمینه ساز اشتغال در رشته های مختلف در این صنعت شد و یکی از مزیت های صنعت فرش دستبافت این است که در قالب مشاغل خانگی قرار می گیرد.
,
 
,
مدیر کل اقتصادی استانداری البرز در خاتمه تصریح کرد: باید بسته های حمایتی نهادها، ارگان ها و ادارات کلی که تا کنون ابلاغ نشده است، ابلاغ و در نهایت به وضعیت بیمه ای این قشر از جامعه با دقت نظر بیشتری پرداخته شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه