اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

تثبیت سیاسی نظام سوریه مهم ترین پیام دیدار بشار اسد با رهبرمعظم انقلاب است

تثبیت سیاسی نظام سوریه مهم ترین پیام دیدار بشار اسد با رهبرمعظم انقلاب است
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که محور مقاومت و حرکت مقاومت پیروز است،گفت: کشورهای مرتجع عرب، عربستان خائن و نوکران آمریکایی بدانند که تمام توطئه های آن ها نقش بر آب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه خرم آباد با اشاره به دیدار بشار اسد با رهبرمعظم انقلاب گفت: این دیدار یکی از مهم ترین های خبرهای دنیا شد و بشار اسد با حالت نشاط، پیروزی و قدرتمندی درآغوش مقام معظم رهبری قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به تحقق پیش بینی و آینده نگری مقام معظم رهبری مبنی بر این که رییس جمهور سوریه بماند در حالی که همه دنیا گفتند بشار اسد باید برود،گفت: امروز بشار اسد باقی ماند و آینده نگری مقام معظم رهبری از الطاف الهی است.

,

 

,

خطیب جمعه خرم آباد با بیان این که مقام معظم رهبری در این دیدار به بشار اسد لقب قهرمان جهان را داد،اظهارداشت: محور مقاومت پیروز است و این سفر و دیدار پیروزی محور مقاومت بر پیمان رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای عربی است.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با بیان این که امروز آمریکا و اسرائیل سرافکنده شده اند،گفت: انواع جنگنده های نظامی آمریکایی و غربی در آسمان سوریه حتی حرکت مورچه ها را تشخیص می دهند و 10 ماهواره جاسوسی در حال کنترل است اما آن ها نفهمیدند سردار سلیمانی چگونه بشار اسد را برای دیدار به ایران آوردو دوباره او را برگرداند.

,

 

,

وی مهم ترین پیام این دیدار را  تثبیت سیاسی نظام سوریه دانست و تصریح کرد: محور مقاومت و حرکت مقاومت پیروز است و کشورهای مرتجع عرب، عربستان خائن و نوکران آمریکایی بدانند که تمام توطئه های آن ها نقش بر آب است.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد با بیان این که انقلاب اسلامی امروز مظهر مقاومت در جهان است، گفت: به اعتقاد همه تحلیل گران سفر اسد به تهران ضربه سنگین به آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع است.

,

 

,

آیت الله میرعمادی بیانیه رهبرمعظم انقلاب را گام های عملیاتی برای حل مشکلاتی اقتصادی و معیشتی مردم دانست و گفت:رهبری در این بیانیه 9 برنامه برای تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کردند  این درد است که رهبری برنامه را ارائه دهند و عملی نشود.

,

 

,

وی با تأکید بر این که 2 گروه هدف اصلی تحقق این برنامه ها هستند، بیان کرد: بسیاری از  کارشناسان اقتصادی معتقدند برنامه‌ریزی بودجه 98  مشکل‌ ساختاری دارد نمایندگان مجلس در فصل تصویب بودجه به تحقق اقتصادی مقاومتی توجه داشتند و با توجه به 9 برنامه مقام معظم رهبری بودجه سال آینده را تصویب کنند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که گروه هدف دیگر قرارگاه اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری فرمودند قرارگاه اقتصاد رهبری فرمانده می خواهد،گفت: پس از تأکید رهبری دولت قرارگاه را تشکیل داد اما الان فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی کجاست چه کار می کند باید جواب بدهد.

,

 

,

به گفته آیت الله میرعمادی اگر دولت، مجلس، قوه قضائیه و مردم می‌گویند در جنگ اقتصادی قرار داریم و این جنگ همانند دیگر جنگ‌ها فرمانده می‌خواهد اگر در جنگ اقتصادی شکست و آسیبی وارد شود فرمانده باید جوابگو باشد کسانی که در تلویزیون می‌گفتند چه و چه می‌کنیم حال جواب بدهند.

,

 

,

وی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در 14 اسفند و آغاز هفته احسان و نیکوکاری گفت: کمیته امداد (ره) حدود 40 سال خدمات ارزشمندی در امر خودکفایی، مسکن محرومان، محرومیت زدایی و تامین معیشت نیازمندان  انجام داده است.

,

 

,

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم در آستانه سال نو گفت: چیزی با ارزش تر کمک به نیازمندان نیست افراد توانمند در جشن نیکوکاری امسال حضور جدی تری داشته باشند.

,

 

,

عمل به بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب باعث نجات کشور می شود

, عمل به بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب باعث نجات کشور می شود ,

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: رهبری در خصوص گام دوم انقلاب بیانیه ای صادر کردند که عمل به این بیانیه و فرامین رهبری باعث نجات کشور می شود.

,

 

,

وی اضافه کرد: مراجع تقلید از جمله آیت اله مکارم شیرازی از بیانیه رهبری حمایت کردند و مسئولان سه قوه عمل به این بیانیه را باید در دستور کار قرار دهند.

,

 

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به دیدار رهبری با مداحان افزود: برای پیروزی این انقلاب هزینه های زیادی شده و باید در حفظ انقلاب تلاش کرد و صف کشی بین حق و باطل مشخص شود که ایران راه خودش را ادامه می دهد و دشمنان با تبلیغ فساد و فحشا و اعمال تحریم قصد ایجاد مشکل را دارند ولی به یاری خدا، باطل نابود می شود.

,

 

,

به گفته وی سرمایه داران صهیونیستی تلاش دارند بنیان خانواده را در کشور سست کنند و ما باید تلاش کنیم این بنیاد مستحکم تر باشد و توطئه های آنان خنثی شود.

,

 

,

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ملاقات رهبری با بشار اسد افزود: جنگ در سوریه و عراق کار آمریکا و اروپا بود و مقاومت اسلامی سبب شد تا این دو کشور نجات یافته و امروز رئیس جمهور سوریه با امنیت کامل به ایران سفر کند که بشار اسد برای قدردانی به ایران آمد و خوب می داند که کسی که توانست سوریه و عراق را نجات دهد رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و سربازان تحت امر ایشان بود.

,

 

,

وی بیان کرد: بشار اسد به پیشنهادات رهبری عمل کرد و کشورش نجات یافت و مسئولان کشور ما هم به دستورات رهبری عمل کنند تا مشکلات حل شود.

,

 

,

وی با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد گفت: کسانی که توان مالی دارند به فقرا کمک کنند و فقرای واقعی دستشان را به سوی کسی دراز نمی کنند و کمیته امداد با حفظ کرامت انسانی کمک های نیکوکاران را به نیازمندان می رساند.

,

 

,

امام جمعه بروجرد با تاکید بر حفظ منابع طبیعی گفت: منابع طبیعی متعلق به آیندگان است و باید به حد نیاز استفاده کرد و سعی شود درختانی که ثمر می دهند کاشته شود به طوری که بتوان با این اقدام پارک های میوه احداث کرد و درختانی را که ثمر می دهند و در قرآن از آنها نام برده شده را در پارک های میوه کاشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه