اخبار داغ

یادداشت؛

«جوان ایرانی» در گام دوم انقلاب باید آرزوی دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کند

«جوان ایرانی» در گام دوم انقلاب باید آرزوی دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کند
عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: «جوان ایرانی» در گام دوم انقلاب همان خاکریزی است که باید با استحکام، دانایی و توانایی، آرزوی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، را نقش بر آب کند و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای عزیز را تحقق بخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه‌ی تاریخی‌شان، نزدیک به ۴۰ بار از «جوان ایرانی» نام بردند و در ۲۰ مورد از آن، امید و اعتماد خود را نثار جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

«جوان ایرانی»، همان خاکریزی است که باید با استحکام، دانایی و توانایی، آرزوی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی، را نقش بر آب کند و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای عزیز را تحقق بخشند.

,

تجربه تاریخی پیروزی های مسلمان در صدر اسلام، سبک و سیره پیامبر اسلام (ص) و در عصر حاضر پیروزی های انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف بویژه هشت سال دفاع مقدس بیانگر نقش اساسی نسل جوان مومن، مجاهد و انقلابی است.

,

گفتمان انقلابی و تفکر اصولگرایی اگر بخواهند ولایت مداری خود دور از شعار در عمل ثابت کنند باید عرصه مدیریت ها در مجلس و ریاست جمهوری و اداره امور کشور را به نسل جوان مومن و انقلابی بسپارند.

,

از خواص اصولگرایی انتظار نیست با یک دست چند هندوانه(چند مسوولیت) در دست داشته باشند و میدان را برای جوانان باز نکنند. اگر طبق رهنمود رهبری حکیم و فرزانه انقلاب باید به جوانان اعتماد کنیم مدعیان اصولگرایی از دیگران اولی تر هستند.نسل اول انقلاب و پیشکسوتان باید در هیات های اندیشه ورزی و مشورت های راهبردی در کنار مدیران جوان و انقلابی باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه