اخبار داغ

قائم مقام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان:

زبان هنر رساترین وسیله برای ابلاغ پیام است

زبان هنر رساترین وسیله برای ابلاغ پیام است
قائم مقام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان گفت: زبان هنر رساترین وسیله برای ابلاغ پیام است و در این راه باید از بهترین ها استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، قائم مقام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی صبح امروز در اختتامیه سومین جشنواره قرآنی،فرهنگی و هنری خاتون خورشید ضمن تاکید بر لزوم کاربرد هنر در بیان، پیام و ابلاغ آن گفت: زبان هنر رساترین وسیله برای ابلاغ پیام است و در این راه باید از بهترین ها استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

یوسف امینی خاطر نشان کرد: حضور نوجوانان و جوانان در کنار هنرمندانی که سال ها در عرصه هنر فعالیت کرده اند و همچنین توجه به زنان و مسائل پیرامون آنان را از ویژگی های این جشنواره می باشد.

,

وی افزود: برگزاری این جشنواره از نمونه های موفق مشارکت منطقه ای چند شهرستان می باشد و آسیب شناسی سه دوره برگزاری این جشنواره برای رفع ایرادات آن باید در دستور کار قرار گیرد.

,

حسن زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر برگزاری این جشنواره نیز در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از برگزاری جشنواره،اهداف برگزاری جشنواره را بردن فرهنگ و هنر به میان مردم ازسویی و توجه به قدر و منزلت زنان و مادران و همچنین توجه جدی به هنرمندان زن دانست و افزود: برگزاری این جشنواره به صورت شهرستانی و سپس منطقه ای با هدف تبادل هنری و تجربیات هنرمندان با یکدیگر از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است.

,

در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره در رشته های قرائت قرآن کریم ،عکس، فیلم، داستان کوتاه، فیلم کوتاه،هنرهای تجسمی و خوشنویسی تقدیر شد.

,

لازم به ذکراست که بخش نماز به پیشنهاد معاونت قرآن وعترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به سومین جشنواره خاتون خورشید اضافه و در بخش های مختلف برگزیدگان آن معرفی شدند.

,

گفتنی است آخرین بخش این جشنواره با برگزاری رقابت در رشته نمایش های کوتاه روزهای 15 و 16 اسفند برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه