اخبار داغ

تمرکز بودجه ۹۸ البرز بر توسعه زیرساخت های آموزشی/ واکنش وزیر به تنبیه دانش آموزان نظرآبادی با قاشق داغ

تمرکز بودجه ۹۸ البرز بر توسعه زیرساخت های آموزشی/ واکنش وزیر به تنبیه دانش آموزان نظرآبادی با قاشق داغ
در جریان سفر سید محمد بطحایی به کرج، استاندار البرز گفت: طی تفاهم نامه ای با وزارت آموزش و پرورش، ارتقا سرانه فضاهای آموزشی البرز تسریع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، عزیزالله شهبازی در بازدید از دبستان فاطمه الزهرا (س) که پیش از ظهر شنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شد، با اشاره به تفاهم نامه ای که طی روزهای آینده با وزیر آموزش و پرورش منعقد می شود، گفت: سرانه فضاهای آموزشی در البرز  استاندارد نیست و حتی از متوسط کشوری نیز پایین تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که تنظیم شده، هر میزان اعتباری وزارت آموزش و پرورش برای تقویت زیرساخت های آموزشی این استان داشته باشد، البرز به میزان ۲ برابر آن را تامین خواهد کرد.
,
 
,
شهبازی اظهار داشت: از این اعتبارات در جهت نوسازی، تجهیز، بازسازی و هوشمندسازی مدارس البرز بهره برداری می شود. 
,
 
,
وی تصریح کرد: ضعف در سرانه های البرز عوامل مختلفی دارد که خدمات دهی البرز به مهاجران و دانش آموزانی که از سراسر کشور این استان را برای سکونت انتخاب کرده اند، از جمله این موارد است.
,
 
,
استاندار البرز گفت: در نظام بودجه ریزی سال ۹۸ البرز به طور حتم نگاه ویژه ای به توسعه زیرساخت های آموزش و پرورش البرز صورت می گیرد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه البرز در کنکور امسال درخشیده و ۱۰ پله ارتقا یافته است، افزود: طی گفتگویی که با وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت این وزارتخانه باید با توجه به اینکه البرز در سطح ملی خدمات ارائه می دهد، توجه بیشتری به این استان داشته باشند.
,
 
,
http://titre1.ir/files/fa/news/1397/12/11/535679_959.jpg
, http://titre1.ir/files/fa/news/1397/12/11/535679_959.jpg,
 
,
شهبازی اظهار داشت: بجهت اهمیت جایگاه آموزش و پرورش طرح توسعه دانشگاه فرهنگیان البرز در دستور کار است برای این منظور زمینی در اختیار دانشگاه قرار گرفته است.
,
 
,
وی تصریح کرد: ارتقا شاخص های کمی و کیفی آموزش و پرورش نیز از جمله موضوعات مطروحه با وزیر آموزش و پرورش در نشست امروز بود.
,
 
,
استاندار البرز گفت: در اولین فرصت شورای آموزش و پرورش استان البرز با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود.
,
 
,
وی در خاتمه افزود: در نشستی تخصصی مشکلات و موانع استان به صورت گزارشی مفصل با وزیر آموزش و پرورش مطرح خواهد شد.
,
 
,
همچنین سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در واکنش به خبر " سوزندان دانش آموزان با قاشق داغ توسط معلم نظرآبادی" به خبرنگاران گفت: معلمانی که اقدام به تنبیه دانش آموزان می کنند پس از بررسی و گزارش مسئولان ذیربط طبق قوانین با آنان برخورد می شود زیرا آموزش و پرورش مسئول تعلیم و تربیت است و در آن تنبیه دانش آموزان جایگاهی ندارد.
 
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه