اخبار داغ

با تصویب مجلس؛

افزایش ناعادلانه حقوق همه کارکنان دولت منتفی شد/ میزان افزایش ۴۰۰ هزار تومان شد

افزایش ناعادلانه حقوق همه کارکنان دولت منتفی شد/ میزان افزایش ۴۰۰ هزار تومان شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق همه کارکنان و بازنشستگان دولت موافقت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (شنبه) و در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه سال 98 در بخش هزینه‌ای با ۱۲۱ رای موافق، ۷۷ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که حقوق همه کارکنان و بازنشستگان دولتی در سال آینده ۴۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این مصوبه پیشنهاد حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی بود که محمد دهقان نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در موافقت و علیرضا رحیمی عضو فراکسیون در مخالفت با آن نظرات خود را بیان کردند.
,
طبق این مصوبه، الحاق یک جز به تبصره ۱۲ لایحه بودجه بود که طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی دراین باره افزایش حقوق گروه‌های حقوق‌بگیر از قبیل هیات‌های علمی، قضات و کارکنان کشوری و لشکری شاغل و بازنشستگان لشکری و کشوری کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه و همچنین وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی به نحوی که تفاوت تطبیقی موضوع ماده ۷۸ قانون مدیریت خدمات کشوری در حکم حقوق بدون تغییر باقی بماند، به شرح ذیل تعیین می‌گردد.
,
 
,
از ابتدای سال ۱۳۹۸ حقوق ثابت یا عناوین مشابه مشمولین این بند به میزان چهار میلیون ریال افزایش می‌یابد علاوه بر افزایش جزء ۱ ضریب ریالی سالانه مشمولین این بند نسبت به ضریب ریالی سال ۱۳۹۷ تا ۱۰ درصد افزایش می‌یابد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه