اخبار داغ

به همت بسیج هنرمندان قزوین؛

تابلوی نقاشی "حماسه خیبر" رونمایی شد

تابلوی نقاشی "حماسه خیبر" رونمایی شد
مسئول بسیج هنرمندان قزوین در مراسم رونمایی از تابلوی نقاشی "حماسه خیبر" گفت: آماده تولید آثارهنری با موضوع افتخارات دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ همزمان با سالگرد حماسه عملیات خیبر، امروز(شنبه) ویژه برنامه ای با حضور سردار حاج کاظم آفاقی و جمعی از ایثارگران و روایتگران دفاع مقدس برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


سردار آفاقی در این برنامه با اشاره به چگونگی انجام عملیات خیبر اظهار کرد: این عملیات علی رغم تدابیر دشمن بعثی با جانفشانی شهیدان بزرگواری چون شهید علی هاشمی، شهید زین الدین، شهید باکری، شهید حسن پور، شهید شالباف، شهید علوی، شهید بهتویی، شهیدان میرسجادی، شهید آقا سید مصطفی حاج سید جوادی، شهید اکبری رضایی، ورزمندگان دلیری چون سردار عراقی، حاج فرج اله فصیحی رامندی به ثمر نشست. 

این فرمانده دوران دفاع مقدس ابراز کرد: بیش از سی و پنج کشور به طرق مختلف از رژیم بعث حمایت می‌کردند، اما رزمندگان اسلام توانستند در یک عملیات آبی خاکی با عبور از نیزارهای هورالهویزه دشمن را غافلگیر کنند. 

در ادامه این برنامه علی هوشمند، چهل سالگی انقلاب اسلامی را مقارن با نفوذ معنوی آن در منطقه دانست و گفت: امروز به برکت خون شهدا معادلات خاورمیانه متاثر از پرتو انقلاب اسلامی است، لذا باید بیش از پیش شکرگذار این نعمت الهی باشیم. 

آماده تولید آثار هنری بامحوریت جبهه مقاومت هستیم
محسن کریمی، در ادامه عنوان کرد: استفاده از ظرفیت هنرمندان در رشته‌های مختلف به ویژه روایتگران در بازنمایی حماسه دفاع مقدس لازم است و ما آمادگی لازم برای تولید آثار فاخر هنری با موضوع افتخارات دفاع مقدس و جبهه مقاومت را داریم.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان رونمایی از تابلوی نقاشی "حماسه خیبر" را مقدمه راه بزرگ هنرنمایی پرفروغ هنرمندان استان در مراحل دیگر فعالیت هنری جبهه هنر انقلاب اسلامی دانست. 

در این برنامه ضمن اکران قطعه مستندی از شهید باکری، اجرای سرود و نقالی، از تابلوی نقاشی "حماسه خیبر" اثر مهدی کریمی از هنرمندان خوب استان قزوین رونمایی شد. 

گفتنی است، این برنامه به همت سازمان بسیج هنرمندان استان، حوزه هنری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در تالار حافظ برگزار شد. 

همچمین بازدید دائمی این تابلو از هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین ماه ۹۸ در ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین انجام خواهد گرفت.
انتهای پیام /

,
,
,
,
,
,
,
, آماده تولید آثار هنری بامحوریت جبهه مقاومت هستیم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه