اخبار داغ

عیسی کلانتری در گفت و گو با دانا:

رضایتی از کار کردن خانم فرشچی نداشتم/ تشخیص ما این بود که وی را عوض کنیم

رضایتی از کار کردن خانم فرشچی نداشتم/ تشخیص ما این بود که وی را عوض کنیم
عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه از ابتدای سال 97 قرار براین بود که معاونت دریایی تغییر کند، گفت: تشخیص ما این بود که وی را عوض کنیم و این تغییر هیچ ربطی به موضوع طرح انتقال آب خزر ندارد.
[

عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره علت تغییر معاونت دریایی سازمان متبوعش گفت: فرشچی قبلا می خواست برود سفیر فنلاند بشود ما هم چون از اوایل سال 97 قصد داشتیم کسی را جای وی جایگزین کنیم، منتظر شدیم تا تکلیف سفیرشدنش روشن شود، برای همین ما چند ماهی صبر کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در مهرماه قطعی شد که دیگر وی به عنوان سفیر سازمان را ترک نخواهد کرد، ما هم برنامه ریزی هایمان را کرده بودیم و خود وی هم در جریان این تغییر بود.

,

وی درباره ناراحتی فرشچی از تغییرش گفت: بله وی ناراحت شده است اما خودش می دانست که می خواهد برود.

,

کلانتری با بیان اینکه فرشچی خودش مایل بود برود، گفت: وقتی کسی حاضر شده است پستش را ترک کند و برود سفیر بشود دیگر به درد ما نمی خورد. وی خودش تصمیم به رفتن گرفته است. برای همین نمی توانستیم که وی را به زور نگه داریم.

,

رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به روحیات کاری فرشچی گفت: وی یک آدم تک رویی بود و معاونت دریایی در خودش خلاصه می شد و نهادینه سازی نکرد. بقیه کارکنان معاونت هم کاره ای نبودند. در ضمن دائم السفر هم بود. به درد کار گروهی نمی خورد.

,

وی با رد ادعای ارتباط این تغییر با طرح انتقال آب خزر گفت: تشخیص ما این بود که وی را عوض کنیم و این تغییر هیچ ربطی به موضوع طرح انتقال آب خزر ندارد.

,

کلانتری افزود: رفتن وی برکناری نیست، خودش ترجیح داده است که برود و از آن طرف هم من رضایتی از کار کردن وی نداشتم.

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه