اخبار داغ

آغاز طرح ملی شباب‌الرضا(ع)

آغاز طرح ملی شباب‌الرضا(ع)
مرکز قرآن کریم طرح شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی را با حداکثر توان و امکانات و بهره‌گیری از اساتید و کارشناسان متخصص، متعهد و مجرب در جهت رشد و تعالی آموزش جامع قرآن کریم در کشور، طرح ملی «شباب‌الرضا(ع)» را آغاز کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از اجرای موفقیت‌آمیز طرح مهدالرضا(ع) در سطح کشور، با عنایت به فرمایشات متعدد اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در خصوص لزوم فراگیری و انس با کلام‌الله وحی و همچنین توصیه‌های مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر الگوسازی و توجه به استعدادهای قرآنی، مرکز قرآن کریم طرح شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی را با حداکثر توان و امکانات و بهره‌گیری از اساتید و کارشناسان متخصص، متعهد و مجرب در جهت رشد و تعالی آموزش جامع قرآن کریم در کشور، طرح ملی «شباب‌الرضا(ع)» را آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

Image result for ‫کلاس قرآن‬‎

, Image result for ‫کلاس قرآن‬‎,


مرکز قرآن کریم، قرآن‌آموزانی که دوره‌های طرح مهدالرضا(ع) را پشت سر گذرانده‌اند رها نکرده و با اهدافی چون شناسایی و تربیت کودکان و نوجوانان مستعد قرآنی، ارتقای سطح علمی و عملی مهارت‌های قرآن‌آموزان، بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزش قرآن کریم، ارتقای توانمندی قرآن‌آموزان در ارائه تلاوت‌های معناگرا و اثرگذار و آموزش مهارت‌های قرآنی شامل از جمله روخوانی، روانخوانی، صوت، لحن، قرائت، حفظ، مفاهیم و غیره؛ این مسیر قرآنی را ادامه خواهد داد.

,
,

مخاطبین طرح شباب‌الرضا(ع)، کودکان و نوجوانان 7 تا 14 هستند که تنها شرط حضور در کلاس‌های آموزشی، توانایی خواندن است.

,

اجرای این طرح در چهار سطح پیش‌بینی شده است؛ در سطح یک، دوره عمومی و بصورت یک ترم سه ماهه برگزار می‌شود، در سطح دو، دوره مقدماتی و بصورت شش ترم دو ساله، سطح سه، دوره پیشرفته و در مدت شش ترم دو ساله و سطح چهار یا همان دوره عالی نیز شش ترم دو ساله اجرا خواهد شد. این طرح که تاکنون 1400 نفر در آن ثبت‌نام کرده‌اند، در حال حاضر تنها در مشهد مقدس اجرا شده و در فازهای بعدی بصورت ملی اجرایی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/مقداد ذکی زاده

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه