اخبار داغ

نتایج انتخابات اتاق بازرگانی کرمانشاه اعلام شد؛

پیروزی مجدد هیئت رییسه فعلی اتاق بازرگانی در انتخابات

پیروزی مجدد هیئت رییسه فعلی اتاق بازرگانی در انتخابات
انتخابات اتاق بازرگانی استان کرمانشاه که از صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده بود ساعی پیش به پایان رسید و نتایج آرا مأخوذه اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد نتایج انتخابات حاکی از پیروزی هیئت رئیسه فعلی اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با محوریت کیوان کاشفی رئیس این اتاق است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

در انتخابات این دوره ۲۸ کاندیدا تأیید صلاحیت شدند که از این تعداد ۱۵ نفر شامل پنج نفر در بخش بازرگانی، پنج نفر در بخش صنعت، دو نفر در بخش معدن و سه نفر در بخش کشاورزی برای مدت چهار سال به عنوان هیأت نمایندگان اتاق انتخاب خواهند شد.

,

, ,

بر این اساس در بخش صنعت کیوان کاشفی با ۴۴۲ رأی، عبدالله سخن‌سنج با ۳۰۱ رأی، ابراهیم امیدی با ۳۲۹ رأی، بابک ترابی با ۳۲۶ رأی و ابوالحسن خلیلی با ۲۹۱ رأی منتخب شدند؛ در بخش بازرگانی هم رضا سلیم‌ساسانی با ۴۱۴ رأی، جمشید رستمی با ۳۸۳ رأی، نلسون حضرتی با ۳۳۲ رأی، غلامرضا امیری با ۳۵۶ رأی و امیر صفیاری با ۳۳۶ رأی انتخاب شدند.

, صفیاری,

همچنین در بخش معدن ابراهیم خمیسی با ۳۱۲ رأی و محمدعارف ابراهیمی با ۳۳۷ رأی و در بخش کشاورزی هم حیدر کدیور با ۳۴۰ رأی، ناصر مرادی با ۳۳۰ رأی و شهریار باوندپور با ۲۷۹ رأی انتخاب شدند.

, خمیسی, باوندپور]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه