اخبار داغ

در نشست خبری برنامه تلویزیونی «تازه شو» مطرح شد؛

نگاه سفید «تازه شو» به نقاط سیاه جامعه/ برنامه‌ای که زندگی خصوصی سلبریتی‌ها را ورق می‌زند

نگاه سفید «تازه شو» به نقاط سیاه جامعه/ برنامه‌ای که زندگی خصوصی سلبریتی‌ها را ورق می‌زند
نشست خبری برنامه تلویزیونی «تازه شو» با حضور عوامل این برنامه ترکیبی برگزار شد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست خبری برنامه تلویزیونی «تازه شو» با حضور عوامل این برنامه ترکیبی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست خبری، محمد احتشام و مسعود محمدی تهیه کنندگان، امیر قاسمی مجری طرح، سرپرست نویسندگان و مشاور کارگردان و عرفان احتشام کارگردان برگزار شد.

,

نگاه جدید تازه شو به نقاط سیاه جامعه

, نگاه جدید تازه شو به نقاط سیاه جامعه, نگاه جدید تازه شو به نقاط سیاه جامعه,

امیر قاسمی مجری طرح در ابتدای این نشست گفت: مجموعه تازه شو برای تغییر و با نگرش مثبت تولید می شود که این یک برنامه ترکیبی است و سعی کرده‌ایم در یان برنامه دید مثبتی به جامعه داشته باشیم.

,

وی در ادامه افزود: شرایط سختی در جامعه داریم که بسیاری از رسانه ها به دنبال نمایش سیاهی از این شرایط سخت هستند اما برنامه تازه شو می خواهد با توجه به وضعیت اقتصادی، در نوروز ۹۷ نگاه سفیدی به اوضاع جامعه داشته باشد.

,

مجری طرح این برنامه با بیان اینکه مجموعه تازه شو برای تغییر و با نگرش مثبت تولید می شود یادآوری کرد: در برنامه تازه شو از تیم جوانی استفاده کرده ایم و از شعار زدگی و کلیشه ها فاصله گرفتیم؛ معتقد هستیم که در برنامه های سیما نباید فقط نقاط سیاه را روایت کنیم و برای روایت درست و سفید سعی کرده‌ایم از یک تیم جوان استفاده کنیم.

,

 

,

از شعار زدگی فاصله گرفته‌ایم

, از شعار زدگی فاصله گرفته‌ایم, از شعار زدگی فاصله گرفته‌ایم,

عرفان احتشام، کارگردان این برنامه نیز در ادامه گفت: در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم که ما در تازه شو قصد داریم حال مردم را تغییر داده و کمی بیننده را از  حال و هوای تحریم‌ها و سختی‌ها بیرون بیاورد.

,

وی با بیان اینکه کلیشه در این برنامه دیده نخواهد شد یادآوری کرد: یک اتاق فکر قوی حدود یک سال بر روی این برنامه کار کرده اند و جوان بودن کادر این برنامه یکی از ویژگی های این برنامه خواهد بود؛ تازه شو از شعار زدگی فاصله خواهد داشت سعی شده است این برنامه تعاملی باشد و با مخاطبان ارتباط داشته باشیم.

,

کارگردان این برنامه افزود: در این برنامه آیتم‌های نمایشی و انیمیشن خواهیم داشت و تیم تولید تازه شو  سعی کردند در همه این آیتم ها به مردم شادی تزریق کنند.

,

احتشام همچنین عنوان کرد: جدا از بحث محتوایی، بحث فرمی این برنامه است و ما در تازه شو تلاش کردیم که تازه شو از فضای تلویزیونی بیرون بیاید و مخاطب کار جدیدی را از تلویزیون ببیند. سرپرست نویسندگان این برنامه « امیر قاسمی» است و نویسندگان تازه شو‌‌ همگی‌ تلاش کردند که آیتم های طنز خیلی ریشه دار و با مفهومی بنویسند.

,

 

,

«تازه شو» به مهمانان خود نگاه سیاسی ندارد

, «تازه شو» به مهمانان خود نگاه سیاسی ندارد, «تازه شو» به مهمانان خود نگاه سیاسی ندارد,

«مسعود محمدی» یکی از تهیه‌کنندگان این برنامه عنوان کرد: برنامه تلویزیونی تازه‌شو اصلا دید سیاسی ندارد و نخواهد داشت، همه مخاطبان سیما با هر طرز فکری می‌توانند بیننده برنامه ما باشد. چرا که ما آرام‌آرام به سراغ آموزش مسائل فنی می‌رویم که مخاطبین ما مبتلا به هستند و نمی‌دانند باید چگونه با این اتفاقات مواجهه داشته باشند. به همین‌خاطر از یک ربات به نام «زود کمک» هم رونمایی خواهیم کرد که او به کمک کارشناسی و ارتقاء فنی مخاطب می‌رود. تا به حال چنین افزودنی‌های آموزشی و کارشناسی به مخاطب القاء نشده و ما جلوی یکسری هزینه‌های بی‌موردی که مخاطب از روی ندانستن و اشراف نداشتن نسبت به مسائل فنی انجام می‌دهد جلوگیری کنیم.

,

«محمد احتشامی» دیگر تهیه کننده این برنامه نیز با تایید این موضوع اظهار داد: ما در تازه‌شو سیاه‌نمایی نداریم، در بخش نمایش مخاطب فضای طنز خواهد دید، موضوع آیتم‌ها بحث‌های روز است و ما در تازه‌شو بخش‌های محلی و اقوام نیز خواهیم داشت که به اقوام ایرانی بپردازد.

,

این تهیه‌کننده درباره دلیل انتخاب یک‌کارگردان جوان و تازه کار گفت: یکی از دلایل انتخاب عرفان احتشام به عنوان کارگردان جوان‌گرایی بود، بهتر است کمی به جوان‌ها اعتماد کنیم اگر قصد داریم کاری تازه بسازیم.

,

احتشام که تاکنون تولید 98 برنامه تلویزیونی را در کارنامه کاری خود دارد گفت: ما قصد نداریم کپی کار کنیم و این برنامه مدل اصلی ندارد، مطمئنا قسمت اول این برنامه شاد ضعیف‌تر از قسمت‌های بعدی خواهد بود چون نیاز است که بازخوردها را ببینیم. تازه‌شو تیم کارگردانی دهه هفتادی دارد و باید دید مخاطبان چه نظری درباره با یک تیم جوان دارد.

,

لوکیشن‌هایی که زنده هستند

, لوکیشن‌هایی که زنده هستند, لوکیشن‌هایی که زنده هستند,

احتشام با اشاره به اینکه در تازه‌شو از دکورهای زنده و‌ واقعی استفاده شده است گفت: تازه‌شو دکوری‌ شبیه به دیگر برنامه‌هایی که این روزها روی ‌آنتن سیماست ندارد. عملکرد این روزهای سیما به گونه‌ای است که انگار یک تلویزیون خصوصی است و اسپانسر و سرمایه‌گذار برای تلویزیون مهم است به همین خاطر ما در تازه‌شو سعی کردیم یک قدم به سمت فرهنگ برویم و فقط دغدغه آنتن نداشته باشیم به خاطرهمین لوکیشن‌های چون دبیرالملک و خانه کاظمی را انتخاب کردیم و حتی به حمام نواب سر زدیم اما نه با دیدگاه قدیمی بلکه از دریچه نگاه دهه هفتادی‌ها با این فرهنگ‌ها پرداختیم.

, .,

سلبریتی‌ها پاسخگو می‌شوند

, سلبریتی‌ها پاسخگو می‌شوند, سلبریتی‌ها پاسخگو می‌شوند,

احتشام تهیه‌کننده «تازه‌شو» در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری تسنیم مبنی بر نوع حضور سلبریتی‌ها گفت: ما 50 سوال جدید که تا به حال سلبریتی‌های ما چه ورزشی، چه هنری، چه اجتماعی و چه سیاسی به آن‌ها پاسخ نداده‌اند را طراحی کردیم ولی تنها 5 دقیقه فرصت دارند به این سوالات پاسخ دهند. البته ناگفته نماند گفته‌ام و باز هم می‌گویم ما سیاسی نیستیم و فارغ از گروه‌بندی‌های سیاسی با چهره‌های سیاسی در «تازه‌شو» گفتگو می‌کنیم. یعنی مثلاً با آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات درباره مسائل شخصی‌شان گفتگو می‌کنیم و به مسائل سیاسی‌شان کاری نداریم.

, تسنیم,

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما نخواستیم دوباره یک سلبریتی روی آنتن ببریم فارغ از این فضاها ورود کرده‌ایم. با یک کار پرآیتم و متنوع به تلویزیون می‌آییم چون پیش از ما یکسری کارهایی انجام شده و اگر قرار باشد دوباره تکرار شوند هیچ خاصیت و تازگی برای مخاطب نخواهند داشت. ما با یکسری جوان و ایده‌های نو دنبال استفاده بیشتر مخاطب از محتوا هستیم. سلبریتی‌ها هم سوالاتی را جواب می‌دهند که تا به حال از آن‌ها نشده و کار تکراری و کلیشه‌ای را دوباره مخاطب نبیند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه