اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل آباد:

مرمت واحد مسکونی توسط گروه های جهادی در مزده / 12 واحد مسکونی در خلیل آباد تعمیر و مرمت شده است

مرمت واحد مسکونی توسط گروه های جهادی در مزده / 12 واحد مسکونی در خلیل آباد تعمیر و مرمت شده است
فرمانده سپاه خلیل آباد از تعمیر و مرمت واحدهای مسکونی توسط گروه های جهادی شهرستان خبر داد و گفت: امسال در راستای محرومیت‌زدایی تعداد 12 واحد مسکونی افراد محروم و کم بضاعت در شهرستان خلیل آباد تعمیر و بازسازی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ابوالفضل فتوحی ظهر امروز در حاشیه بهره برداری از مسکن مددجویی در روستای مزده از توابع شهرستان خلیل آباد، اظهار داشت: این واحد مسکونی نیز با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان تعمیر و مرمت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این منزل مسکونی در مساحت 90 مترمربع زیربنا با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان تعمیر و بازسازی شده است.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی یکی از مهمترین اهداف بسیج سازندگی در شهرستان خلیل آباد است، تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان در این راستا با حضور در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان و کمک به محرومیت زدایی اقدام به اردوهای جهادی با ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و درمانی به محرومان و نیازمندان می کند.

,

وی همچنین با بیان اینکه در کارهای جهادی، گروه‌های بی نام و نشان با همان اخلاص و ایثار دوران دفاع مقدس در روستاها حضور می‌یابند و برای آبادانی آن روستا تلاش می‌کنند، عنوان کرد: امیدواریم در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به محرومان، تلاشی انقلابی و جهادی داشته باشیم و بتوانیم گره ای هر چند کوچک را از مشکلات مردم منطقه باز کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه