اخبار داغ

ریاکاری وزیر خارجه انگلیس درباره یمن، صدای کاربران توییتر را درآورد

ریاکاری وزیر خارجه انگلیس درباره یمن، صدای کاربران توییتر را درآورد
«جرمی هانت» وزیر خارجه انگلیس که کشورش از آغاز جنگ ائتلاف عربستان سعودی علیه یمن، انواع حمایت‌های تسلیحاتی و سیاسی از این ائتلاف را کرده است، عصر یکشنبه در پایان سفر یک روزه و غیرمنتظره به «عدن» در جنوب یمن، فیلمی کوتاه در توییتر خود منتشر کرده و در آن با گرفتن ژستی صلح‌طلبانه، خواستار صلح در یمن شده است. این فیلم با واکنش تند کاربران توییتر در مواجه شده و آنها به ریاکاری این مقام ارشد انگلیسی تاخته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از کاربران خطاب به هانت نوشت: «نظرت راجع به اینکه به سعودی سلاح نفروشید، چیست؟».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

کاربری دیگر تصریح کرد: «اگر این چنین است چرا فروش سلاح به رژیم سعودی را متوقف نمی‌کنید؟»

,

دو شهروند انگلیس هم به انتقاد از مواضع وزیر خارجه کشورشان پرداختند. «ادی بویس» در پاسخ به توییت جرمی هانت نوشت: «تو نه تنها مسخره به نظر می‌رسی، بلکه واقعا هم مسخره هستی. سریع‌ترین راه برای توقف کشتار (در یمن)، توقف فروش سلاح به حکومت پَست و منفورِ عربستان سعودی است».

,


«تونی اوبراین» اهل اهل شهر «ساسکس» انگلیس با انتشار عکسی از دست دادن نخست‌وزیر انگلیس با ملک سلمان شاه سعودی با لحنی کنایه‌آمیز درباره همدستی دولت انگلیس با عربستان سعودی در حملات به یمن نوشت: «چه کسانی دارند یمن را بمباران می‌کنند؟ اوه درسته! همین قهرمانان عزیز».

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه