اخبار داغ

تدابیر جدید ترکیه برای مقابله با پ.ک.ک

تدابیر جدید ترکیه برای مقابله با پ.ک.ک
با به‌کارگیری یک نرم‌افزاری جدید امکان تحرک نیروهای پ.ک.ک در مناطق کوهستانی به صفر خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روزنامه حریت٬ سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه دیروز در یک سخنرانی در مورد وضعیت کنونی پ.ک.ک گفت: گروه تروریستی پ.ک.ک٬ روز به روز به نقطه پایان نزدیک‌تر می‌شود. از آغاز سال 2017 تا پایان سال 2018 تنها 300 نفر نیروی تازه نفس به پ.ک.ک پیوست و در همین مدت دو سال٬ تعداد تسلیمی‌های آنها به 900 نفر رسید. بیش از 500 نفر از تسلیم شدگان٬ از افرادی بودند که با هماهنگی با افراد خانواده‌هایشان٬ آنها را اقناع کردیم به ترکیه بازگردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سویلو در ادامه افزود: هواپیماهای بدون سرنشین ما به نرم‌افزار جدیدی مجهز شده‌اند که از ماه مِی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. دقت بالا و گستره باورنکردنی دید این هواپیما و برخی از نکات ظریف تجهیزات آن به گونه‌ای است که اجازه نخواهیم داد نیروهای پ.ک.ک در مناطق کوهستانی راه بروند یا بتوانند سر خود را دربیاورند. ما برای مبارزه با ترور به بیگانگان محتاج نیستیم و مهندسین دفاعی ما تجهیزاتی در اختیار نظامیانمان گذاشته‌اند که به تروریست‌ها مجال نفس کشیدن نمی‌دهد.
,
 
,
مقامات دفاعی ترکیه اعلام کرده‌اند که هواپیمای بدون سرنشین عنقا 2 با قابلیت 24 ساعت پرواز و حمل محموله 700 کیلویی انفجاری٬ تحولی جدی در میدان مبارزه با ترور ایجاد خواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه