اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

دروغ جدید روزنامه اصلاح طلب / آیا مکاتبات رئیس جمهور و وزیر خارجه ایمیلی است؟ + تصاویر

دروغ جدید روزنامه اصلاح طلب / آیا مکاتبات رئیس جمهور و وزیر خارجه ایمیلی است؟ + تصاویر
درحالی روزنامه اصلاح طلب شرق ادعا کرده که شبکه اطلاع رسانی راه دانا از ایمیل محرمانه ظریف سخن گفته است که به هیچ وجه چنین موضوعی در خبر راه دانا ذکر نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دروغ پردازی رسانه‌های اصلاح طلب درباره حواشی استعفای «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه کشورمان هنوز ادامه دارد. پس از افشای کذب بودن خبر ترند شدن هشتگ «ظریف بمان» حالا دروغ رسانه‌ای دیگری از سوی اصلاح طلبان در حال انتشار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
روزنامه اصلاح طلب شرق امروز در مطلبی با عنوان «رصد ایمیل محمد جواد ظریف» مدعی شد که رصد ایمیل ظریف متن استعفانامه وی را لو داده است. 
, «رصد ایمیل محمد جواد ظریف»,
 
,
, ,
 
,
این روزنامه اصلاح طلب در بخشی از خبر خود نوشت: «هفته گذشته سایتی به اسم راه‌ دانا متنی منتشر کرده و مدعی شده بود نامه محمدجواد ظریف به رئیس‌جمهوری است. طبق ادعای آن سایت، ظریف در ایمیل خود خطاب به روحانی نوشته بود...» 
,
 
,
این درحالی است که در خبر شبکه اطلاع رسانی راه دانا حرفی از «ایمیل» نیامده است و تنها بخشی از متن استعفای ظریف در این رسانه منتشر شده است. (اینجا)
, (اینجا), (اینجا),
 
,
, ,
 
,
اینطور خبرسازی‌های کذب درحالی است که حداقل انتظار این بود نگارنده گزارش روزنامه شرق یک بار متن خبر راه دانا را با دقت بیشتر مطالعه می کرد.
, اینطور خبرسازی‌های کذب درحالی است که حداقل انتظار این بود نگارنده گزارش روزنامه شرق یک بار متن خبر راه دانا را با دقت بیشتر مطالعه می کرد., اینطور خبرسازی‌های کذب درحالی است که حداقل انتظار این بود نگارنده گزارش روزنامه شرق یک بار متن خبر راه دانا را با دقت بیشتر مطالعه می کرد.,
 
,
این دروغ پردازی رسانه اصلاح طلب درحالی است که پیشتر یکی از نمایندگان تهران این ادعا را مطرح کرده بود که این موضوع تکذیب شد.
,
 
,
, ,
 
,
یک منبع آگاه در دفتر رییس جمهوری اظهارات نماینده مجلس درباره لو رفتن استعفای ایمیلی وزیر خارجه به رییس جمهور را تکذیب کرد و گفت: «اساسا بین رییس‌جمهور و وزیر خارجه و سایر اعضای هیات دولت هیچ مکاتبه محرمانه و دارای طبقه بندی از طریق ایمیل منتقل نمی شود و لذا لو رفتن اساسا صحت ندارد.»
, «اساسا بین رییس‌جمهور و وزیر خارجه و سایر اعضای هیات دولت هیچ مکاتبه محرمانه و دارای طبقه بندی از طریق ایمیل منتقل نمی شود و لذا لو رفتن اساسا صحت ندارد.», «اساسا بین رییس‌جمهور و وزیر خارجه و سایر اعضای هیات دولت هیچ مکاتبه محرمانه و دارای طبقه بندی از طریق ایمیل منتقل نمی شود و لذا لو رفتن اساسا صحت ندارد.»,
 
,
, ,
 
,
از لحاظ امنیتی و محرمانه نیز عجیب است که ادعا شود کارهای اداری در رده‌های بالای مدیریتی خصوصا مکاتبات محرمانه میان رئیس جمهور و وزیر امور خارجه از طریق ایمیل صورت گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/ ح 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه