اخبار داغ

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان:

بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان مستمری در لرستان پرداخت می‌شود

بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان مستمری در لرستان پرداخت می‌شود
مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: 280هزار نفر مستمری‌بگیر و تحت پوشش این سازمان است و بیش از 43 هزار کارگاه صنفی، صنعتی و تولیدی را تحت پوشش‌داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک علی جهانی امروز در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر لرستان اظهار داشت:کارآفرینی را می توان مصداق واقعی اقتصاد مقاومتی تعریف کرد و کارفرمایان به عنوان سربازان این عرصه نماد دفاع ،تلاش،مقاومت و پیروزی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی حمایت از کارآفرنیان را ضروری دانست و افزود:کارآفرینی موجب انگیزه وانسجام اجتماعی می شود و هم چنین می توان بواسطه آن ارزش اجتماعی را نهادینه کرد.

,

 

,

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با بیان این که کارآفرینی یک اقتصاد مقاوم و پایدار استف،گفت: با تأمین اجتماعی مرتبط است و تأمین اجتماعی در کنار کارفرمایان به سمت توسعه حرکت می کند.

,

 

,

وی با اشاره به این که تأمین اجتماعی می‌تواند اقتصاد کشور را به پویایی برساند بیان کرد: بیش از یک‌سوم جمعیت لرستان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی است و به بیش از 40درصد جامعه آماری استان 40نوع خدمات حضوری، غیرحضوری و الکترونیک ارائه می‌دهد.

,

 

,

جهانی با اظهار این که در لرستان بیش از 100 میلیارد تومان مستمری پرداخت می‌شود تصریح کرد: 280 هزار نفر مستمری‌بگیر و تحت پوشش این سازمان است و بیش از 43 هزار کارگاه صنفی، صنعتی و تولیدی را تحت پوشش‌داریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه