اخبار داغ

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قرچک:

1008 انشعاب و آحاد فاضلاب در قرچک خریداری شد

1008 انشعاب و آحاد فاضلاب در قرچک خریداری شد
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قرچک گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده طی بهمن‌ماه سال 97 شهروندان قرچک 1008 انشعاب و آحاد فاضلاب خریداری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; علی جعفری نسب مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قرچک ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌منظور چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، پیش‌فروش ویژه و اقساطی انشعاب فاضلاب در شهرستان قرچک و مناطق تحت پوشش صورت گرفت.
وی تصریح کرد: استقبال مردم از پیش‌فروش انشعاب فاضلاب نیازمند ایجاد موج فرهنگی و تبلیغاتی است چراکه وقتی شهروندان با مزایا و فواید زیست‌محیطی طرح فاضلاب آشنا شوند، به‌طورقطع در این امر مشارکت داوطلبانه خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,
,


جعفری نسب افزود: در آغاز طرح پیش‌فروش، فقط در بهمن‌ماه جاری درمجموع 1008 انشعاب و آحاد به مشترکین واگذار گردیده است، و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این تعداد به دو برابر افزایش پیدا نماید.
مدیر آبفای قرچک تأکید کرد: برای آگاهی شهروندان و تشویق آنان به خرید انشعاب فاضلاب، راهکارهای آموزشی، فرهنگی و تبلیغاتی متنوعی در نظر گرفته‌شده و تلاش می‌شود روند پیش‌فروش فاضلاب با سرعت بیشتری انجام شود.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت شهروندان در این طرح زیست‌محیطی و عمران شهری، قول تسریع در افتتاح این پروژه و تصفیه‌خانه اضطراری شهرستان را داد.

, ,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه