اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

۶۶ مسجد زنجان آماده برگزاری اعتکاف می شوند/همکاری بیش از ۱۹۷ مبلغ در مراسم معنوی اعتکاف

۶۶ مسجد زنجان آماده برگزاری اعتکاف می شوند/همکاری بیش از ۱۹۷ مبلغ در مراسم معنوی اعتکاف
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:66 مسجد استان زنجان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف پیش بینی شده است که در این ایام خدمات رسانی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ماه مبارک رجب به عنوان یکی از مهمترین ماه های سال قمری محسوب می شود که از جمله اعمال عبادی آن، سنت حسنه اعتکاف در ایام البیض است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه سنت حسنه اعتکاف پس از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی (ره)احیاء شد،افزود: با انجام این سنت حسنه در کشور انقلاب معنوی در بین مردم و به ویژه جوانان ایجاد شده است.

,

این مسئول تصریح کرد: فضای معنوی اعتکاف موجب ارتقای معنویت در جوانان شده و دریچه های نوین معرفتی پیش روی آنها باز می کند.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اعمال ماه رجب، بیان داشت: استقبال جوانان موجب شده تا این مراسم معنوی هر سال باشکوه بیشتری در کشور برگزار شود.

,

حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه ستاد اعتکاف استان در قالب ستادساماندهی شئون مناسبت های دینی تشکیل شده است،خاطرنشان کرد: نام نویسی افراد آغاز شده و 66 مسجد در زنجان آماده برگزاری این مراسم معنوی هستند.

,

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان به دو روش مجازی و حضوری می توانند در این مراسم ثبت نام کنند،ادامه داد: بر ۳۸ پایگاه مساجد، ادارات و حوزه‌ های علمیه برای ثبت ‌نام در مراسم معنوی اعتکاف در استان زنجان پیش ‌بینی‌شده است.

,

این مسئول با اشاره به برگزاری حلقه ‌های معرفتی، برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی در مراسم اعتکاف زنجان، ادامه داد: شهروندان زنجانی برای ثبت ‌نام به امامزاده سید ابراهیم و علاقه مندان در شهرستان‌ ها نیز به دفاتر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به همکاری بیش از ۱۹۷ مبلغ در مراسم معنوی اعتکاف،بیان داشت: در سال گذشته بیش از ۷ هزار و ۱۱۸ نفر در اعتکاف شرکت کردند.

,

حجت الاسلام صفی یاری افزود: ۵ هزار و ۲۰۶ نفر از شرکت کنندگان در اعتکاف سال گذشته بانوان و یک هزار و ۹۱۲ نفر آقایان بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه