اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

رفراندوم برای FATF دادن آدرس غلط به مردم است

رفراندوم برای FATF دادن آدرس غلط به مردم است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: تشکیلات نخبگانی و سطوح تصمیم گیر که برآمده از رای مردم می‌باشند، تصمیم ساز هستند؛ بیان این مطالب دادن آدرس غلط به مردم بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ظهره‌وند در گفت‌و‌گو با «صبح توس» پیرامون آخرین وضعیت لایحه FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام مرجع مهمی در تصمیم گیری کشور و نظام سیاسی است و باید منتظر بود که جمع بندی نهایی حاصل شود؛ به طور حتم اعضای این مجمع در مسیر رسیدن به جمع بندی از نظرات کارشناسی بهره می‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: امیدواریم با رعایت ملاحظات پیرامون منافع و امنیت ملی در بلند مدت با توجه به تاثیراتی که FATF دارد، تصمیم بایسته گرفته شود ولی این مسئله سبب نمی‌شود تا کارشناسان در فضای رسانه‌ای دیدگاه‌های خود را مطرح نکنند چرا که این مباحث به نحوی انتقال مطالب کارشناسی به مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

,

کارشناس مسائل سیاسی در مورد گفته‌های اصلاح طلبان درمورد برپایی رفراندوم پیرامونFATF  اعلام کرد: گفته‌هایی مبنی بر برگزاری رفراندوم در مورد این مسئله برخلاف عقلانیت سیاسی است، زمانی که ساختار تصمیم گیری را تحت عنوان حکومت شکل می‌دهیم، برای این است که کمتر شاهد فضای پوپولیستی باشیم چرا که ما نظامی قانون‌مند هستیم.

,

ظهره‌وند ادامه داد: برآیند نظام برآمده از عقلانیت ملی است، رفراندومی که در سال 58 انجام دادیم به چنین تشکیلاتی منجر شده است، چگونه می‌توانیم برای موضوعی که مردم وقت، تخصص و وظیفه‌ای در برابر تصمیم‌گیری پیرامون آن ندارند، بخواهند تصمیم بگیرند و نظر دهند.

,

وی خاطر نشان کرد: تشکیلات نخبگانی و سطوح تصمیم گیر که برآمده از رای مردم می‌باشند، تصمیم ساز هستند؛ به عقیده بنده بیان این مطالب دادن آدرس غلط به مردم بوده است.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: آنچه که در مورد FATF باید از آن اجتناب کنیم تعلقات جناحی، گروهی و گروهکی در مورد موضوع ملی است که تاثیرات آن در بلند مدت و کوتاه مدت ملت ایران را دربرمی‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه