اخبار داغ

جانشین معاون سازمان فضای مجازی بسیج خبرداد؛

برگزاری نخستین دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای و فضای مجازی بسیج

برگزاری نخستین دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای و فضای مجازی بسیج
جانشین معاونت آموزش سازمان فضای مجازی بسیج از برگزاری نخستین دوره تربیت مدرس سطح 2 سواد رسانه ای و فضای مجازی توسط مرکز فضای مجازی بسیج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛محسن احمدی، جانشین معاونت آموزش سازمان فضای مجازی بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده اظهار کرد: در راستای تشکیل گردان‌های مدرسان سواد رسانه‌ای و فضای مجازی و با توجه به راهبرد اصلی این سازمان در تشکیل نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی (نسرا)، مجموعه دوره‌های تربیت مربی و سطح‌بندی مدرسان سواد رسانه‌ای در کل کشور آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

جانشین معاونت آموزش سازمان فضای مجازی بسیج  افزود: اولین دوره تربیت مدرس سطح دو سواد رسانه ای و فضای مجازی توسط مرکز فضای مجازی بسیج به میزبانی استان قم برگزار می شود.

,

احمدی افزود: این دوره تربیت مدرس با محوریت های مبانی جریان شناسی رسانه ها، اصول خبرنگاری در رسانه؛ رسانه،خانواده و چالش های تربیتی، عملیات روانی و تکنیک های اقناعی در رسانه، تربیت رسانه ای و رسانه تربیتی، ظرفیت شناسی شبکه های اجتماعی و اصول جریان سازی در رسانه برگزار می شود.

,

, ,

وی، هدف از راه‌اندازی این دوره‌ها، تحقق آرمان عدالت آموزشی، ارتقای سطح سواد رسانه‌ای مدرسان و به تبع آنها بسیجیان سراسر کشور و عموم مردم، بی‌نیازی این سازمان از مربیان نهادهای دیگر و همچنین اعزام مدرسان به نهادهای متقاضی در سراسر کشور عنوان کرد و گفت: ان‌شاءالله با ادامه این دوره‌ها تا سطح نخست به تحقق نزدیک خواهد شد.

,

جانشین معاونت آموزش سازمان فضای مجازی بسیج با بیان اینکه این دوره به‌ منظور ارتقای سطح سواد رسانه‌ای در جامعه و مقابله با آسیب شبکه‌های اجتماعی برگزار می شود، گفت: این دوره تربیت مربی سطح دو فضای مجازی به‌صورت تخصصی به مسئله سواد رسانه ای می‌پردازد که در تاریخ 16 و 17 اسفندماه با حضور استادان کشوری برگزار می‌شود.

,

احمدی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام خواجویی، دکتر ارجمند فر ، دکتر کشکولی ، دکتر شاه آبادی، آقای مهرکش، آقای قلهکی،آقای تناور از اساتید دوره تربیت مربی سطح دو فضای مجازی و سواد رسانه ای هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه