اخبار داغ

انتخابات آینده مجلس و سناریو اصلاح‌طلبان کردستان در حوزه قروه و دهگلان!

انتخابات آینده مجلس و سناریو اصلاح‌طلبان کردستان در حوزه قروه و دهگلان!
گویا طمع ورزی و سیری ناپذیری سیاسی اصلاح طلبان کردستانی پایانی ندارد و به دنبال آن هستند تا پس از روحانی نیز بتوانند بر مردم کردستان حکومت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، با نزدیک شدن به انتخابات سال 98 مجلس شورای اسلامی شاهد شکل گیری جریان انتخاباتی اصلاح طلبان در استان کردستان با برنامه ریزی های مشخص افرادی که سابقه رد صلاحیت در انتخابات را دارند، هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،, .,

 

,

افرادی که نه در منطقه خود و نه در استان کردستان نتوانسته اند نام خوبی برای خود به جا بگذارند و هم اکنون به دنبال آن هستند تا با بهره گیری از منابعی که در اختیار دارند بتوانند در صحنه سیاسی نام تازه ای را برای خود دست و پا کنند و مقداری از وجهه غیر قابل قبول خود در جامعه بکاهند .

, .,

 

,

این برنامه در تغییر فرماندار دهگلان کلید می‌خورد و قرار است با تغییر فرماندار دهگلان و ورود کوهسار دادور فرماندار فعلی سروآباد به این شهرستان آغاز می شود، فردی که با حاشیه های بسیاری در سروآباد مورد نفرت مردم منطقه قرار گرفت و نتوانست مردم را از خود راضی نماید و اکنون تصمیم به انتقال او گرفته اند.

, .,

 

,

یک اصلاح طلب تندرو که هیچ نوع هدف مشخصی ندارد و تنها به دنبال حفظ سمت خود و بله قربان گویی کسانی است که او را بر روی کار آورده اند .

, .,

 

,

با آمدن دادور به شهرستان دهگلان برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان آغاز می شود و شوهای تبلیغاتی حامد قادرمرزی و محمد دره وزمی که اصلی ترین گزینه حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای اصلاح طلبان است، آغاز خواهد شد .

, .,

 

,

حامد قادرمرزی در طول یک دوره نمایندگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه های انتخابیه دهگلان و قروه نبود شایستگی را در وجود خود بیش از پیش نشان داد و با رد صلاحیت در دوره بعدی تنها یک دوره توانست به عنوان نماینده در استان کردستان فعالیت کند.

, .,

 

,

وی که در طول 4 سال نمایندگی خود هیچ دستاوردی برای حوزه های انتخابیه نداشت هم اکنون با کدام سابقه می خواهد مجددا در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کند؟

,

 

,

حامد قادرمرزی فردی است که نه تنها تاب و توان انتقاد پذیری را نداشته است و این موضوع را بارها و بارها ثابت نموده بلکه نتوانسته است رضایت عمومی را نیز کسب نماید و تنها برای بخشی از آشنایان و اطرافیان خود به دنبال گرفتن رانت و سرمایه بوده است.

, .,

 

,

اما محمد دره وزمی که مغز متفکر این پروژه می باشد و به دنبال این است که در نقطه بزنگاه حامد قادرمرزی را با وعده هایی همچون استانداری کردستان دور بزند و خود بر سر کار بیاید و بتواند در کرسی نمایندگی مجلس که سال هاست حسرت آن را به دل دارد تکیه بزند.

, .,

 

,

محمد دره وزمی پس از اینکه یک دوره در شورای اسلامی شهر قروه حضور داشت چهره واقعی خود را حتی به آشنایان و نزدیکان خود نشان داد و هم اکنون که بدون حتی یک روز داشتن شغل دولتی به عنوان مدیر کل سازمان صنعت ، معدن و تجارت منصوب شد به خوبی پرده از حقیقت وجودی خود و اصلاح طلبان کردستانی برداشت .

, .,

 

,

وی در طول این سال ها تمامی اقوام و آشنایان خود و بر ستادی های روحانی را با عناوین مختلف در زیر مجموعه های سازمان صنعت معدن و تجارت استخدام نمود و هم اکنون به دنبال این است که جای پای خود را برای همیشه در کردستان محکم کند .

, .,

 

,

به تازگی شنیده شده است که دره وزمی در یکی از جمع های دوستانه خود این موضوع را بیان نموده که قصد دارد در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کند.

, .,

 

,

حال سوال اینجاست که آقای دره وزمی با چه سابقه ای قرار است در انتخابات ظاهر شود ؟

,

 

,

آیا بودجه های میلیاردی صنعت و معدن که هنوز هم مشخص نیست در کجای معادن کردستان هزینه می شود قرار است پشتیبان دره وزمی در انتخابات باشند؟

,

 

,

آیا دره وزمی که بسیاری از اطرافیان خود را پله ترقی برای حضور در مجلس شورای اسلامی قرار داده بود به دنبال جلب حمایت مجدد مردم کردستان است؟

,

 

,

جواب این سوال ها را باید در طمع ورزی و سیری ناپذیری سیاسی اصلاح طلبان کردستانی جستجو نمود که به دنبال آن هستند تا پس از روحانی نیز بتوانند بر مردم کردستان حکومت کنند.

, .,

 

,

مگر می شود فراموش نمود آن روزهایی را که محمد دره وزمی با دستبند های سبز مردم را در شهرستان های قروه و دهگلان برای حرکت های سیاسی در حوادث سال 88 تحریک می نمود؟

,

 

,

مگر می شود فراموش نمود سخنرانی هایی را که همیشه بوی ستیز و ناسازگاری با نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند و مگر می توان از یاد برد خیانت هایی که در معادن استان کردستان در حق مردم روستانشین شد ؟

,

 

,

آقای دره وزمی و افرادی همچون دادور و قادرمرزی بهتر است به جای آنکه به دنبال نشستن بر کرسی مجلس شورای اسلامی باشند کمی به پشت سر خیره شوند و واقعیت رفتار خود با مردم کردستان را ببینند و به عاقبتی که در انتظار آنان است بیاندیشند.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه