اخبار داغ

واکنش حناچی به انتقال پایتخت

واکنش حناچی به انتقال پایتخت
شهردار تهران به مطرح شدن دوباره موضوع انتقال پایتخت واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز در جریان بازدید از چند پروژه مشارکتی منطقه ۲۱ در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به مطرح شدن دوباره موضوع انتقال پایتخت گفت: قانونی تحت عنوان ساماندهی تهران و انتقال پایتخت داریم که بر این اساس شورایی تشکیل شده تا آن را مطالعه و آسیب شناسی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دومین جلسه را برای این موضوع تشکیل داد، گفت: از مهمترین دغدغه‌ها برای تهران تمرکز زدایی است و مسائل مربوط به آن در حال مطالعه است.
,
 
,
حناچی افزود: در مواردی مانند آلودگی و حمل و نقل که جنبه حاکمیتی دارد از کمک‌های دولت بهره نمی‌بریم.
,
 
,
شهردار تهران بیان کرد:‌کمک‌های دولت همیشه نقدی نیست و باید کاری کنیم تا در موضوعاتی که جنبه حاکمیتی دارند، دولت حضور یابد.
,
 
,
وی در ادامه به بازدید‌هایی که امروز انجام داد پرداخت و گفت: کاری که امروز انجام شد بخشی از مشارکت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی بود که در کشور فعالیت می‌کنند و همکارانم در منطقه ۲۱ به درستی پا پیش گذاشتند و از ظرفیت این بنگاه‌ها استفاده کردند.
,
 
,
حناچی ادامه داد: امروز توانستیم تعدادی از لکه‌های فضای سبز را تثبیت کنیم و تلاش می‌کنیم این مسیر را ادامه دهیم.
,
 
,
شهردار تهران با اشاره به عملیات اجرایی تقاطع غیرهم سطح لشکری و کرمان خودرو که به نام دو گاز نام گذاری شده است، اظهار کرد: این پروژه در نیمه شعبان افتتاح می‌شود.
,
 
,
وی در خصوص پروژه‌های فضای سبز که با مشارکت کارخانه‌های منطقه انجام شده است،گفت: روش مشارکتی در این پروژه‌ها به این شکل بوده که زمین را شهرداری داده و وظیفه درختکاری و آبیاری را کارخانه‌ها به عهده گرفته‌اند.
,
 
,
حناچی در خصوص پروژه بازار قطعات خودرو هم اظهار کرد: پروژه‌های سرمایه گذاری باید یک دوره طولانی را طی کنند تا به مرحله رشد برسند؛ چنانچه بازار تهران پس از گذشت ۷۰ سال به این جاذبه رسیده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه