اخبار داغ

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خبر داد:

ارسال بیش از 36 هزار اثر ادبی و هنری به دبیرخانه شانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور

ارسال بیش از 36 هزار اثر ادبی و هنری به دبیرخانه شانزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور
سردار سلیمانی با بیان اینکه جشنواره ره آورد سرزمین نور به منظور ثبت احساسات زائران راهیان نور فعالیت می کند،گفت: امسال 36 هزار و 206 اثر ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس به این جشنواره ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفت و گویی از استقبال بی نظیر زائران راهیان نور از جشنواره مردمی ره آورد سرزمین نور خبر داد و گفت: طبق اعلام دبیرخانه شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور، امسال 36 هزار و 206 اثر ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس و در رشته های شعر، داستان، متن ادبی، دلنوشته، عکس، فیلم کوتاه و ... به این دبیرخانه ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: 16 دوره از برگزاری جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور می گذرد و اردوگاه شهید باکری خرمشهر، میزبان برگزاری اختتامیه این جشنواره است و همه ساله شاهد تجلیل از برگزیدگان جشنواره ره آورد سرزمین نور در اواخر اسفند ماه هستیم.
,
 
,
 
,
سردار سلیمانی با بیان اینکه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور پلی ارتباطی بین نسل امروز و نسل گذشته است، افزود: جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور باعث خلق آثار ادبی و هنری با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس توسط نسل های امروزی شده است و زائران راهیان نور می توانند دیده ها و شنیده های خودشان را از سفر به اردوهای راهیان نور، در قالب های ادبی و هنری پیاده سازی کنند و به این جشنواره مردمی ارسال نمایند تا اثرشان مورد داوری قرار بگیرد و در صورت برگزیده شدن، تجلیل خواهند شد.
,
 
,
 
,
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به اینکه ثبت احساسات و عواطف زائران راهیان نور ، یکی از اهداف عمده جشنواره ره آورد سرزمین نور است، گفت: همه ساله شاهد حضور هنرمندان در اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور هستیم و امروزه هنر و ادبیات می تواند بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ و سیره شهدا باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه