اخبار داغ

فعال سیاسی اصول گرا در گفت وگو با دانا :

بعد از انتصاب آیت الله رئیسى در قوه قضاییه تعیین جایگزین براى انتخابات١٤٠٠ را در دستور کار قرار خواهیم داد

بعد از انتصاب آیت الله رئیسى در قوه قضاییه تعیین جایگزین براى انتخابات١٤٠٠ را در دستور کار قرار خواهیم داد
فعال سیاسى اصولگرا گفت: بعد از معارفه آیت الله رییسى به عنوان رییس جدید قوه قضاییه که احتمالا به زودی انجام خواهد شد، انتخاب جایگزین مورد نظر براى ریاست جمهورى ١٤٠٠ را در دستور کار قرار خواهیم داد.
[

ولی اسماعیلی فعال سیاسى اصولگرا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به برنامه جبهه اصولگرا براى انتخابات آتى مجلس گفت: برای تمام سناریوی های احتمالی انتخابات  سال ۹۸ مجلس شورای اسلامی از چندین ماه پیش برنامه ریزی کرده ایم این و آمادگی لازم  براى حضور موثر را داریم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم در مورد کاندیداى جبهه اصولگرایان براى انتخابات سال ١٤٠٠ اظهار داشت: بعد از معارفه آیت الله رییسى به عنوان رییس جدید قوه قضاییه که احتمالا به زودی انجام خواهد شد، انتخاب جایگزین مورد نظر براى ریاست جمهورى ١٤٠٠ را در دستور کار قرار خواهیم داد.
,
 
,
 
,
ولى اسماعیلى با اشاره به طرح استانى انتخابات نیز گفت: در صورت تایید طرح استانی شدن انتخابات توسط شورای محترم نگهبان ساز و کار لازم برای حمایت از کاندیداهای جبهه را در سراسر کشور آماده کرده ایم. معتقدیم انتخابات بعدی بین احزاب به اصطلاح چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب نخواهد بود بلکه رقابت اصلی بین نیروی های انقلابی که وفادار به آرمان امام و رهبر معظم هستند و افراد لیبرال مسلک خواهد بود که البته عبور اینها از فیلتر شوراى نگهبان غیر ممکن است؛ اما پشتیبانى آنها از برخى کاندیداها قطعا وجود خواهد داشت.
,
 
,
این فعال سیاسى گفت: کنگره  بزرگ جبهه مردمی در اوایل سال ۹۸ با حضور اعضا و شورای های شهرستانی تشکیل خواهد شد.
,
 
,
مشاور امنیتی عضو هیات رئیسه مجلس در ادامه با بیان اینکه تا کنون جبهه برای تعیین مصادیق انتخابات مجلس اقدامی نکرده است، اظهار داشت:  وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی و بیکاری و تورم جان مردم را به لب رسانیده است؛ اگر فکری و برنامه ی  با الهام از نگاه به درون کشور داشته باشیم مشکلات قابل حل هست.
,
 
,
وى در پایان گفت: برای  رفع تمام مشکلات اقتصادی مردم برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داریم و مطمئن هستیم با کار جهادی و نگاه به توانایی داخلی و الهام از گام دوم مقام معظم رهبری و دوری از اشرافیت میتوان به مشکلات فائق آمد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه