اخبار داغ

چرا طرفداران چاوز در کنار مادورو ایستاده اند؟

چرا طرفداران چاوز در کنار مادورو ایستاده اند؟
بحران اقتصادی عمیق ونزوئلا که با آن مواجه هستیم، تقصیر مادورو نیست. این اوضاع به خاطر تحریم های آمریکا و مخالفت این کشور در برابر حکومت سوسیالیست مادورو است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ bbc با طرح این سؤال که "چرا طرفداران چاوز در کنار مادورو ایستاده اند؟" نوشت؛ ممکن است رئیس جمهور هوگو چاوز شش سال پیش فوت کرده باشد، اما او هنوز در حال تماشای ونزوئلا است. هر جا که می روید، تصاویر انتزاعی چشم های او را در قالب نقاشی های دیواری روی ساختمان ها می بینید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, bbc,

در محله فقیر 23 de enero در شرق کاراکاس حضور وی بیشتر است. اینجا جایی است که رهبر سابق در سال 1992 کودتایی ناکام را سازماندهی کرد.

,

این شهر با عنوان دژ چاویستا (طرفداران چاوز) شناخته می شود. نقاشی های دیواری و تبلیغات چاوز بر روی بسیاری از دیوارها اسپری می شود.

,

مارکوس لوبوس 58 ساله یکی از بزرگترین طرفداران هوگو چاوز است. وی در ساختمانی زندگی می کند که به کلبه ای که کودتای چاوز در آن راه اندازی شد و در نهایت در سال 2013 مکان مرگ وی بر اثر سرطان بود، اشراف داشت.

,

چرا طرفداران چاوز در کنار مادورو ایستاده اند؟///////////تولیدی

, چرا طرفداران چاوز در کنار مادورو ایستاده اند؟///////////تولیدی,

 

,

روی دیوار این ساختمان نوشته : "چاوز، قلب وطن من است."

,

جنگجوی عدالت

, جنگجوی عدالت, جنگجوی عدالت,

لوبوس گفت: "او (چاوز) بیش از یک تصویر بود. او امید را نشان داد و هنوز نشان می دهد، زیرا ایده های او انقلابی بود."

,

وی افزود: "او همه چیز در مورد برابری اجتماعی و عدالت بود. وی چشمان ما را گشود و برای مردم آگاهی ملی در مورد چگونگی سیاست های ونزوئلا را ایجاد کرد."

,

همسر لوبوس ادامه داد: "قبلا همه چیز برای ثروتمندان و افراد قدرتمند سیاسی بود و ما چیزی نداشتیم. چاوز ما را دوست داشت. مردم فکر کردند که با مرگ چاوز ما هم به خاک سپرده شدیم، اما اینطور نیست. نیکولاس مادورو پسر هوگو چاوز است و ما آماده مبارزه برای حفظ او هستیم."

,

وی افزود: "بحران اقتصادی عمیق ونزوئلا که با آن مواجه هستیم، تقصیر مادورو نیست. این اوضاع به خاطر تحریم های آمریکا و مخالفت این کشور در برابر حکومت سوسیالیست مادورو است."

,

وی گفت که اپوزیسیون همه چیز را از ما گرفته است.

,

اما حتی در این محله طرفدار چاوز، خانواده در حال منزوی شدن است. مردم به طور فزاینده ای نارضایتی خود را ابراز می کنند.

,

چرا طرفداران چاوز در کنار مادورو ایستاده اند؟///////////تولیدی

, چرا طرفداران چاوز در کنار مادورو ایستاده اند؟///////////تولیدی,

 

,

مادر مارکوس گفت: "کسانی که با مادورو نیستند (از او حمایت نمی کنند) هرگز طرفدار چاوز نبودند، زیرا طرفداران چاوز باید کنار مادورو بمانند. ما باید از وی حمایت کنیم، زیرا او میراث چاوز است."

,

مبارزه با امپریالیسم

, مبارزه با امپریالیسم, مبارزه با امپریالیسم,

در سراسر شهر Petare در شرق کاراکاس، رویدادی است که جامه صلح و ضد امپریالیسم بر تن دارد. همه مشتاق پیوستن به مادورو هستند.

,

آنها به دلیل افزایش فشار آمریکا بر مادورو شعار می دهند: "ما نمی خواهیم مستعمره آمریکای شمالی باشیم."

,

در میان جمعیت، افرادی تی شرتی با تصویر چشمان هوگو چاوز پوشیده اند. عده ای حمایت از نیکولاس مادورو را فریاد می زنند. تعداد بسیاری نیز لباس های خاکی شبه نظامیان مدنی را به تن دارند.

,

چرا طرفداران چاوز در کنار مادورو ایستاده اند؟///////////تولیدی

, چرا طرفداران چاوز در کنار مادورو ایستاده اند؟///////////تولیدی,

 

,

ایوون براوو (Ivonne Bravo) یکی از آنهاست. براوو گفت: "آمریکا ثروت کشور را می خواهد، اما آنها باید شاخک های خود را از ونزوئلا بیرون بکشند. اینجا جنگجویان زنی وجود دارد که آماده دفاع از انقلاب و رئیس جمهور مادورو هستند. این جمعیت به مادورو وفادار است."

,

 

,

معصومه میرحسینی

, معصومه میرحسینی,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه