اخبار داغ

امام جمعه شهر قدس خبر داد؛

تشکیل قرارگاه فرهنگی گام دوم انقلاب اسلامی در قدس

تشکیل قرارگاه فرهنگی گام دوم انقلاب اسلامی در قدس
حجت الاسلام و المسلمین جوکار گفت: با استفاده از خردجمعی و پژوهش محور، می توان راهکارهای تحقق و اجرایی شدن گام دوم انقلاب را پیدا و عملی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر در ارتباط با خصوصیات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: ماهیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد و همه سازمان ها، تشکیلات و مراکز مختلف تلاش کنند تا نقش و سهم خود را در تحقق آن ایفا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قدس خبر,

وی با اشاره به بخش اول بیانه افزود: تبیین بیانه گام دوم، از سوی رهبری شجاع، آگاه، زمان شناس، فقیه جامع الشرایط به عنوان ولی فقیه و ولی امر مسلمین و شخصیت با تجربه، دغدغه مند و دلسور امت و اسلام و با حدود 55 سال تجربه مجاهدت انقلابی صادر شده است. شخصیتی که نقش پدری دلسوزانه برای آحاد ملت ایران به خصوص جوان ها و برای امت اسلام داشته و بر کسی پوشیده نیست. خطاب این بیانیه به ملت ایران به ویژه جوان هاست و محتوای آن بسیار قوی، غنی، عالمانه، حکیمانه، روان، موجز و پرمحتوا در بردارنده همه گذشته و حال و آینده انقلاب اسلامی است.

,

امام جمعه شهر قدس با ذکر اهداف بیانیه ادامه داد: بیانیه جامعی که می توان نام آن را منشور چهل ساله دوم انقلاب نیز نامید، نوعی سیاست نامه انقلاب اسلامی است. این بیانیه دو هدف بلند و متعالی را دنبال می کند و چشم انداز آن ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی دادن و آماده شدن برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) است. برای تحقق این اهداف اساسی و بلند، هفت توصیه و مطالبه را رهبر معظم انقلاب مطرح فرمودند که باید همه مردم و مسئولین با دقت آن را مورد توجه قرار دهند.

,

وی بیان داشت: توصیه بنده برای اجرایی شدن این بیانیه، باید اولا قرارگاه فرهنگی گام دوم انقلاب تشکیل شود و برای این منظور قرارگاه فرهنگی گام دوم انقلاب اسلامی را راه اندازی می کنیم. از سوی دیگر در آموزش و پرورش، دانشگاه ها، مساجد، مجامع مختلف، اصناف و گروه های مختلف کارگروه هایی برای تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل دهند تا با بحث و روشن کرن کلمه به کلمه بیانیه، همه موضوعات و محتوای غنی آن را متوجه شده و با استفاده از خرد جمعی و پژوهش محور بتوانیم راهکارهای تحقق و اجرایی شدن گام دوم را پیدا کنیم و آن را عملی کنیم.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین خطاب به اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب تصریح کرد: اصحاب رسانه نقش اثرگذاری در اجرایی شدن این بیانیه دارند و باید با انعکاس اخبار در این زمینه از فراموش شدن آن جلوگیری کرده و به سادگی از کنار آن عبور نکنند. همچنین از هر فرصتی که سخنوران و صاحب قلمان در اختیار دارند، گفتمان رایج و غالبی از بیانیه ایجاد کنند. حرف اول جامعه باید گام دوم انقلاب اسلامی باشد چرا که همه فعالیت های انجام شده در این 40 سال در یک گام تصور می شود و آن تثبیت انقلاب اسلامی در کشور و منطقه بود اما گام دوم جهانی سازی انقلاب اسلامی است و باید این گام بلندتر و استوارتر برداشته و امیدواریم منتهی به ظهور حضرت ولی عصر(عج) شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه