اخبار داغ

شهردار فردیس مطرح کرد؛

چوبی که شورا لای چرخ پرداخت‌حقوق پرسنل‌شهرداری می‌گذارد/ خواب زمستانی کمیسیون‌های شورای‌شهر فردیس

چوبی که شورا لای چرخ پرداخت‌حقوق پرسنل‌شهرداری می‌گذارد/ خواب زمستانی کمیسیون‌های شورای‌شهر فردیس
شهردار فردیس گفت: به واسطه عدم دریافت مصوبه از شورا، حقوق و مزایای پرسنل شرکت تامین نیروی شهرداری را نمی توانیم پرداخت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهردار فردیس درباره مشکل متمم بودجه شهرداری فردیس و پرداخت حقوق پرسنل که طی روزهای اخیر گریبانگیر این مجموعه شده است، به خبرنگار تیتریک، گفت: به دنبال ارائه متمم بودجه به شورای شهر، چند جلسه برگزار و بندهای آن به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
منوچهر غفاری با اشاره به اینکه به دلیل مخالف و موافقت 4 به 4 اعضای شورای شهر، کلیات متمم مذکور رای نیاورد، افزود: البته عدم رای به کلیات متمم بودجه توسط اعضای شورا بی دلیل بود زیرا برای بررسی آن چندین جلسه اختصاص داده و به صورت جزئی مسئله را مورد بررسی قرار داده بودند.
,
 
,
وی اظهار داشت: همواره اصلاح متمم بودجه به واسطه جابجایی هزینه ها در راستای ترمیم بودجه، امری طبیعی بوده است و در ردیفی که برای شرکت تامین نیرو داریم با توجه به افزایش دستمزدها، پیش بینی های ما صحیح نبود و در این ردیف نیاز به اصلاح بود اما چون اعضای شورا با کلیات متمم مخالفت کردند، تا کنون موفق به اخذ مصوبه این ردیف از شورا نشده ایم. 
,
 
,
غفاری با اشاره به اینکه به واسطه عدم دریافت مصوبه از شورا، حقوق و مزایای پرسنل شرکت تامین نیروی شهرداری را نمی توانیم پرداخت کنیم، تصریح کرد: با رایزنی هماهنگ شد تا شرکت طرف قرارداد شهرداری، هزینه ها را تا زمانی که بتوانیم مصوبه بودجه را از شورا دریافت کنیم، پرداخت کند.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه دلیل منطقی برای اقدامات این چنینی شورا وجود ندارد، گفت: در حال حاضر غالب لوایح شهرداری با تاخیر بسیار زیادی در شورا بررسی و بدون دلیل با آنها مخالفت می شود که البته جای بحث دارد. 
,
 
,
غفاری افزود: تفریق بودجه سال 96 که به شورا ارسال شد تا کنون به ما ابلاغ نشده است، متمم بودجه سال 97 تعیین تکلیف نشده است و بودجه سال 98 را به شورا ارسال کرده ایم و قائدتا باید تا پایان سال آن را به ما ابلاغ کنند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ابلاغ بودجه 97 شهرداری فردیس با 3 ماه تاخیر در اواخر خرداد، آسیب به حوزه مدیریت شهری است، اظهار داشت: اقدامات این چنینی شورا روند اجرای کار را با تاخیر و مشکل مواجه خواهد کرد. 
,
 
,
غفاری با تاکید بر اینکه کمیسیون های شورای شهر فردیس در تعطیلی به سر می برند، تصریح کرد: نهادهای حاکمیتی باید این مسئله ورود کنند، البته قطعا آنها نیز ملاحظاتی دارند و در برخی امور ورود کرده اند که امیدواریم ختم به خبر شود. 
,
 
,
شهردار فردیس در خاتمه خاطر نشان داشت: امیدوارم اعضای شورا با همدلی و اتحاد برای پیشبرد اهداف سازمانی مدیریت شهری و آبادانی شهر تلاش کنند، آن روز بهترین ایام برای فردیس و شهروندانش خواهد بود حتی اگر من شهردار نباشم. 
,
 
,
 
,

 
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه