اخبار داغ

مخروبه هایی که مامنی برای نا امنی هستند!+تصاویر

مخروبه هایی که مامنی برای نا امنی هستند!+تصاویر
در برخی از محلات حاشیه نشین بندرعباس در کنار مدارس زمین و خانه های مخروبه ای وجود دارد که تبدیل به مامنی برای معتادان و بی خانمان های شهر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛امنیت یکی از مهمترین ارکان جامعه به شمار می شود تا شهروندان با امنیت خاطر بتوانند از فضاهای موجود در جامعه بهره جسته و در محیطی ایمن رشد یابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

بخش عمده ای از جامعه  را گروه حساس نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند که بیش از دیگران نیازمند داشتن محیطی ایمن برای گذرندان تحصیل و تردد در کوچه و خیابان های شهر هستند در نتیجه محیط های آموزشی آنها باید در مکان های امن بنا شود چرا که در این دوران آنها تحت تاثیر جو اطراف خود قرار می گیرند.

,

, ,

 برخی از محلات حاشیه نشین بندرعباس در کنار مدارس زمین و خانه های مخروبه ای وجود دارد که شهروندان آن مناطق را با چالش هایی رو به رو ساخته و ترس و دلهره را در دل خانواده های دانش آموز به وجود آورده زیرا تبدیل به مامنی برای نا امنی معتادان و بی خانمان های شهر شده است.

,

وجود زمین مخروبه در کنار دو مدرسه شهید طالقانی و شهدای هفتم تیر محله کوی ملت (دوهزار) بندرعباس باعث گلایمندی شهروندان این منطقه شده است؛ زو زو سگ های ولگرد از یک طرف خواب را بر چشمان مردم این منطقه گرفته و از طرفی دیگر سر و صدای معتادان و به آتش کشیدن جنگل های موجود در آن تبدیل به چالشی برای مردمان دو هزار شده است.

,

, ,

زمین های مخروبه مامنی برای نا امنی

, زمین های مخروبه مامنی برای نا امنی,

پشنگ، یکی از شهروندان ساکن محله کوی ملت در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به وجود زمین مخروبه ای در کنار دو محیط آموزشی گفت: زمین موجود در بلوار کارگر، کوچه کارگر دو در همجواری دو مدرسه پسرانه قرار دارد که باعث ایجاد محیطی نا امن برای دانش آموزان شده است.

,

این شهروند تصریح کرد: اطراف این زمین را دیوار کشی کرده اند و برای آن درب گذاشته اند اما سودجویان و بی پناهان شهر قسمتی از دیوار آن را تخریب و از سوراخ کوچکی رفت و آمد کرده و به استعمال دخانیات در آن می پردازند.

,

, ,

پشنگ با بیان اینکه وفور درخت های کرت در آن تهدیدی برای جان شهروندان است، عنوان کرد: معتادان با روشن کردن آتش در آن مکان به استعمال مواد مخدر پرداخته و بعد از اتمام کار خود آتش را رها کرده و این امر باعث آتش سوزی درختان و در نتیجه شعله کشیده شدن آن در کل محله می شود.

,

زمین های مخروبه ای که تبدیل به پاتوق معتادان شده است

, زمین های مخروبه ای که تبدیل به پاتوق معتادان شده است,

وی افزود: در هفته گذشته معتادان برای استعمال مواد مخدر آتش درست کرده  و آن را خاموش نکرده بودند که این امر باعث آتش گرفتن درخت های کرت موجود در آن شده که اهالی محله زود متوجه شده و آتش نشانان نیز به موقع در صحنه حضور یافته و از خسارت ها جلو گیری شد.

,

, ,

این شهروند با بیان اینکه وجود زمین های مخروبه که تبدیل به پاتوق معتادان شده تهدیدی برای آینده دانش آموزان به شمار می رود، عنوان کرد: رفت و آمد معتادان به این زمین برای دانش آموزان این منطقه بدآموزی داشته زیرا مدرسه هایی که در مجاورت ان قرار دارد دو طبقه بوده و دانش آموزان تمام حرکات معتادین را به نظاره می نشینند.

,

پشنگ خاطر نشان کرد: زمین مخروبه در این منطقه علاوه بر اینکه محلی برای پاتوق معتادان به شمار می رود تبدیل به جولانگاهی برای سگ های ولگرد نیز شده و صدای گله آنها خواب شب را از چشمان ما گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه