اخبار داغ

فرمانده مرزبانی هرمزگان:

کشف ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب

کشف ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از تشدید طرح اجرای پاکسازی نقاط آلوده و توقیف ۱۲ فروند شناور حامل بیش از ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان میناب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛سرهنگ حسین دهکی،فرمانده مرزبانی استان در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: مرزبانان شهرستان میناب با همکاری عوامل انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فراورده های نفتی با انجام قدامات اطلاعاتی از فعالیت تعدادی از قاچاقچیان سوخت که در “خور بندزرک” اقدام به بارگیری قاچاق سوخت می کردند مطلع شده بنابراین رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی منسجم و مشترک به محل اعزام ومشاهده کردند چندین شناور در چندصد متری مسیر دهانه خور، مترصد زمان مناسب برای انتقال سوخت قاچاق به عمق دریا و تحویل آن به لنج و کشتی های مخصوص قاچاق هستند.

,

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد: در یک عملیات ضربتی و مشترک پس از محاصره شناور ها از سمت خشکی و دریا، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و به ناچار اقدام به آتش کشیدن شناور های خود نمودند.

,

این مقام ارشد دریابانی استان با بین اینکه با تلاش ماموران یک فروند از شناور ها از طعمه حریق نجات یافت، اظهار کرد: در این عملیات، ۱۱ فروند قایق حامل ۳۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آتش سوخته و یک فروند شناور حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق توقیف شد.

,

دهکی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت های کشف شده را ۱۵ ملیارد و۰ ۵۰ ملیون ریال برآورد کرده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه