اخبار داغ

فرماندار فیروزکوه خبر داد؛

تاکید بر تشکیل تشکل های مردمی در زمینه محیط زیست

تاکید بر تشکیل تشکل های مردمی در زمینه محیط زیست
فرماندار فیروزکوه در ستاد ساماندهی امور جوانان به مسئولان شهرستان تاکید کرد: نسل جوان به عنوان نیروی فعال، محرک و پرتلاش نقش بسزایی در پیشرفت جامعه دارند و ما وظیفه داریم امکانات مورد نیاز در راستای تحقق اهدافشان را فراهم کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز ؛ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان فیروزکوه بعدازظهر امروز به ریاست مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار فیروزکوه با حضور حمزه امرایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، کاظم شادمهر، رئیس اداره ورزش و جوانان، دبیران کارگروه های شورای مشورتی جوانان و دیگر اعضای جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز, پایگاه خبری دیمه نیوز,

مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار شهرستان، در این جلسه ضمن خیرمقدم به حضار بیان داشت: مسئولان مربوطه در حوزه امور جوانان باید به بررسی دقیق مشکلات و تهدیدات پیش روی جوانان بپردازند تا بتوانیم در جهت مقابله و رفع آن ها طرح های کاربردی و اجرایی را برنامه ریزی کنیم.

,

فرماندار فیروزکوه با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی شهرستان به تشکیل تشکل های مردمی در زمینه محیط زیست تاکید کرد و گفت: باید از پیشنهادات و توان جوانان در جهت حفظ و بهرمندی از طبیعت بکر فیروزکوه استفاده کنیم.

,

وی هم چنین ارائه گزاراشات ادارات در قالب مشخص به صورت تفکیکی (شهر، روستا، زن و مرد) را به منظور بررسی میزان تحت پوشش قرار گرفتن جامعه هدف را مورد تاکید قرار دادند.

,

در ادامه نیز دبیران کار گروه های شورای مشورتی جوانان اقدام به ارائه گزارشات، پیشنهادات و مشکلات حوزه فعالیت خود کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه