اخبار داغ

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد کشور:

نقش بی بدیل بانوان در گام دوم انقلاب/ ۲۳ هزار کانون فرهنگی فعال مساجد در کشور ثبت شده است

نقش بی بدیل بانوان در گام دوم انقلاب/ ۲۳ هزار کانون فرهنگی فعال مساجد در کشور ثبت شده است
رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به نقش بی بدلیل بانوان در گام دوم انقلاب گفت: از ابتدای امسال 23 هزار کانون فرهنگی در سامانه کانون های فرهنگی کشور به ثبت رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور پیش از ظهر امروز در پنجمین همایش نقش زنان در تداوم انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی در بندرعباس اظهار کرد: مردمان هرمزگان افرادی غیور، سخت کوش و پرتلاشی بوده که در حوزه های مختلف زیبا عمل کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه 26 سال از تاسیس کانون فرهنگی مساجد در کشور می گذرد، عنوان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از نعمت های عظیم به شمار می رود که در هیچ جای دنیا حتی در کلیساها مدلی مانند آن وجود ندارد.

,

ارزانی با اشاره به اینکه در گام اول انقلاب کانون های فرهنگی مساجد ارتباط قابل قبولی با مردم سایر کشورها نداشته اند، تصریح کرد: در گام دوم انقلاب کانون های فرهنگی مساجد تبدیل به شجره طیبه شده که باید ارتباط آن هم در داخل کشور و هم خارج از آن گسترش یابد.

,

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی در دل مساجد بوده و مسجد خود هدایتگر است، اظهار کرد: از ابتدای امسال 23 هزار کانون فرهنگی در سامانه کانون های فرهنگی کشور به ثبت رسیده است.

,

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با تاکید بر اینکه اعضای کانون های فرهنگی و هنری در حال گسترش است، گفت: دو میلیون و 100 هزار عضو در سامانه کانون های فرهنگی وجود دارد که از این تعداد 129 هزار نفر اعضای هرمزگانی است.

,

ارزانی با بیان اینکه جزهای موجود در جامعه باید گسترش یابد، عنوان کرد: استعداد های فراوانی در عرصه های مختلف وجود دارد که با اتحاد و گره زنی آنها با یکدیگر  می توان  گام های موفقیت را طی کرد.

,

وی با اشاره به نقش بی بدلیل بانوان در گام دوم انقلاب خاطر نشان کرد: زنان در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، علمی و پژوهشی و آموزه های اخلاقی می توانند حضور چشم گیر و پرر توانی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه