اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان:

رشد ۶۰ درصدی مشارکت مردم هرمزگان در طرح اکرام/ توزیع نامناسب منابع اقتصادی از علل فقر در جامعه است

رشد ۶۰ درصدی مشارکت مردم هرمزگان در طرح اکرام/ توزیع نامناسب منابع اقتصادی از علل فقر در جامعه است
مدیر کل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به رشد 60درصدی مشارکت های مردمی در طرح اکرام گفت: توزیع نامناسب و عدم تعادل در زمینه دسترسی افراد به منابع اقتصادی از علل وجود فقر در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رمز؛علی الهیاری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه تقویت روحیه نشاط و شادی در جامعه از نتایج برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس است، اظهار کرد: آغاز کارهای فرهنگی و اجتماعی از مدارس، سرمایه گذاری بزرگی است که در یک دوره زمانی ده ساله به راحتی نتایج خوبی را ارائه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رمز,

مدیر کل کمتیه امداد استان با تاکید بر اینکه انفاق و نیکوکاری از دستورات دین و سیره ائمه اطهار(ع)است، تصریح کرد: دین مبین اسلام در بستر انفاق و خیرات در دستگیری از فقرا و توسعه روحیه تعاون و همدلی، مدل فقرزدایی متعالی دارد.

,

 الهیاری تاکید کرد: اگر مدل اسلامی فقر زدایی را به خوبی در جامعه کنونی اجرا کنیم به ضرس قاطع می توان گفت که در جامعه اسلامی، فقیری نخواهیم داشت.

,

وی با اشاره به عدم تعادل و توازن در دسترسی و سهم بردن افراد از شرایط اقتصادی جامعه بیان کرد: فقر جامعه امروز به دلیل توزیع نامناسب و عدم توازن در زمینه دسترسی افراد به منابع اقتصادی است.

,

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر اینکه در مال هر ثروتمندی، سهمی برای فقرا وجود دارد، گفت: اگر اقشار مردم و ثروتمندان جامعه در  در حوزه عمل به واجبات و مستحبات دین نسبت به فقرای شهر و دیارشان احساس مسئولیت کنند قطعا شاهد کاهش فقر در جامعه خواهیم بود.

,

رشد 60درصدی مشارکت های مردمی 

, رشد 60درصدی مشارکت های مردمی ,

الهیاری با بیان اینکه کمک به ایتام ودستگیری از نیازمندان، تکلیفی الهی و دینی است، اظهار کرد: کمیته امداد در زمینه ترویج فرهنگ احسان ونیکوکاری در طول چهار دهه نتایج خوبی را کسب کرده به گونه ای که هر ساله شاهد رشد معناداری در زمینه توسعه مشارکت های مردمی در عرصه فقر زدایی است.

,

وی با اشاره به رشد 60درصدی مشارکت های مردمی در طرح اکرام و ایتام محسنین تصریح کرد: افزایش 36درصدی مشارکت های مردمی در کل درآمدهای کمیته امداد محصول کارهای فرهنگ سازی است که در مدارس اتفاق افتاده است.

,

مدیر کل کمیته امداد هرمزگان تاکید کرد: از آنجایی که تقویت روح تعاون، همکاری و همدلی در جامعه محصول دین است لذا این امر مهم  قطعا در پرتو نهادینه شدن ارزش های اسلامی بدست خواهد آمد.

,

الهیاری با اشاره به 1446 پایگاه فعال نیکوکاری در استان هرمزگان بیان کرد:از امروز (چهارشنبه )تا روز جمعه تمامی این پایگاه ها آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند  همچنین نیکوکاران از طریق درگاه تلفنی 3288 از تمامی نقاط کشور می توانند کمک های خود را به استان هرمزگان اهدا نمایند.

,

وی با اشاره به مشارکت خوب و قابل توجه مردم هرمزگان خاطرنشان کرد: از آتجایی که بنگاه های اقتصادی استان سهم بسزایی در فرآیند فقرزدایی جامعه محرومان دارند لذا امیدواریم بتوانیم از ظرفیت و توانمندی بنگاه های اقتصادی به خوبی استفاده کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه