اخبار داغ

ملاقات مردمی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در شهر قدس

ملاقات مردمی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در شهر قدس
ملاقات مردمی سردار محسن خانچرلی فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران صبح امروز با شهروندان مردم شهرستان قدس در مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ملاقات مردمی با شهروندان شهرستان قدس که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) صبح امروز برگزار شد، در گفتگو با خبرنگارگروه سیاسی قدس خبر در ارتباط با چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: نیروی انتظامی در تمام سال های خدمت خود به مردم گفته که هیچگونه مشکلی با شادی مردم ندارد و مردم می توانند سنت های چهارشنبه آخر سال را با توجه به خطوط قرمز نیروی انتظامی برگزار کنند و خانواده ها در کنار فرزندان خود باشند که خطری نوجوانان و جوانان را تهدید نکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر,

خانچرلی ادامه داد: امروز پرسنل نیروی انتظامی غرب استان تهران در شهرقدس حضور پیدا کردند تا مشکلات مردمی  را پیگیری کرده و در دستور کارخود قرار دهند و آنها را حل کنند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در ملاقات مردمی امروز بیش از ۱۰۰ نفر برای مطرح کردن مشکلات خود مراجعه کردند و رسیدگی به مشکلات شهروندان در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

,
,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه