اخبار داغ

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران خبر داد؛

توزیع ۷۷ هزار سری جهیزیه به ارزش ۳۸۵ هزار میلیارد تومان در سراسر کشور/ اجرای بیش از ۱۷ هزار پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در فارس

توزیع ۷۷ هزار سری جهیزیه به ارزش ۳۸۵ هزار میلیارد تومان در سراسر کشور/ اجرای بیش از ۱۷ هزار پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در فارس
سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: تاکنون حدود 77هزار سری جهیزیه به ارزش 385هزار میلیارد و 125میلیون تومان توسط رده‌های مختلف سپاه تهیه و در سراسر کشور توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، سردار سید ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اهداء هزار جهیزیه طرح ازدواج آسان و افتتاح بیش از 1600 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در فارس گفت: تاکنون حدود 77هزار سری جهیزیه به ارزش 385هزار میلیارد و 125میلیون تومان توسط رده‌های مختلف سپاه پاسداران تهیه و در سراسر کشور توزیع شده که سه هزار و 781 مورد آن در فارس انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه،,

وی از توزیع 250 سری جهیزیه در هریک از ناحیه‌های تهران در روز گذشته خبر داد و گفت: تا کنون حدود 18هزار جهیزیه از طریق قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران تهیه و توزیع شده است.

,

وی درخصوص پروژه‌های انجام شده در فارس نیز اعلام کرد: در مجموع 17هزار و 601 پروژه در سطح استان به ارزش 213 میلیارد تومان اجرا شده است که شامل سه هزار و 397 پروژه عمرانی و 14 هزار و 204 پروژه غیرعمرانی می‌باشد.

,

وی از همه کسانی که برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کرده‌اند قدردانی و اظهار کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه دکتر زارع و رضایی‌کوچی که در کمیسیون تلفیق بودجه حامی مستضعفین بوده‌اند قدردانی می‌کنم.

,

به اعتقاد وی، تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی برای خدمات‌رسانی به دهستان‌های محروم و همچنین تشکیل قرارگاه‌های محرومیت زدایی در مناطق حاشیه کلانشهرها از گام‌های مثبت و اثرگذار برای رفع مشکلات مردم مناطق محروم بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه