اخبار داغ

به‌مناسبت چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال انجام می‌شود؛

استقرار تیم‌ های امدادی در موقعیت‌های مهم منطقه ۲۰

استقرار تیم‌ های امدادی در موقعیت‌های مهم منطقه ۲۰
دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 از تمهیدات و آمادگی همه جانبه مدیریت شهری این منطقه برای مدیریت بحران‌های احتمالی مراسم چهارشنبه سوری و پنجشنبه آخر سال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از شبکه خبری تهران نیوز ؛ درویشی بعدازظهر امروز در آخرین جلسه فصلی مدیریت بحران که با هدف ایجاد تعامل و یکپارچگی ادارات و سازمانهای مرتبط برگزار شد، گفت: همزمان با مناسبت های چهارشنبه سوری و پنجشنبه آخر سال، تیم های امدادی و خدمات رسان شهری در ۴ موقعیت مهم میادین حضرت عبدالعظیم(ع)، شهدای شاملو، بسیج مستضعفین و شهید بروجردی مستقر می شوند تا در صورت نیاز، به سرعت وارد عمل شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز , شبکه خبری تهران نیوز,

درویشی بازگشایی مسیرها، گشت زنی و استقرار تیم های اطفای حریق و آماده باش کامل  ادارات و سازمان های مرتبط از جمله راهور، آتش نشانی، اداره برق ، آب و فاضلاب و گاز در کنترل پستهای برق و گاز را از دیگر تمهیدات صورت گرفته برای این مراسم عنوان کرد.

,

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و ارتقاء آگاهی شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان برای پیشگیری از وقوع بحران و کاهش خسارات جانی و مالی، گفت: اقدامات لازم و پیشگیرانه در قالب ویژه برنامه های آموزشی در سراهای محلات، مدارس و تبلیغات محیطی و توزیع بروشور و لوح فشرده آموزشی پیش بینی شده است که در نیمه دوم اسفند اکران می شوند.

,

درویشی استقرار تانکرهای آب و واتر جت ها، جمع آوری  مواد اشتعال زا،حضور و استقرار خودرو های ۱۳۷ و گشت شهربان در نقاط مهم و استراتژیک را از اقدامات دیگر در این روز اعلام کرد.

,

دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران  منطقه گفت: با توجه به تردد زیاد شهروندان در روزهای پایانی سال به منظور جلوگیری از بروز ترافیک در معابر شریانی و بزرگراهی و خدمات رسانی بهینه به شهروندان، با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک و راهور منطقه مسیرهای پرتردد بازگشایی می شود .

,

درویشی با بیان اینکه پایگاه ویژه ستاد مدیریت بحران منطقه ۲۰  با حضور نمایندگان سازمانها و ادارات مسئول از ساعت ۱۷  روز۲۸اسفند ماه در اتاق بحران منطقه تشکیل می شود و دوربین های سطح شهر به  این محل متصل است گفت: شهرداران نواحی هفتگانه نیز به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران نواحی در صورت بروز حوادث احتمالی، در اسرع وقت آن را به ستاد مدیریت بحران منطقه اعلام می کنند.

,

وی افزود: شرکت پخش فرآورده های نفتی هماهنگی لازم در خصوص رساندن سوخت جایگاه های عرضه مستقیم به ویژه به نقاط پر ازدحام را تا قبل از ظهر انجام می دهد.

,

دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران  منطقه به نقش خدمات درمانی به شهروندان اشاره کرد و تصریح کرد: مراکز درمانی و تامین کادر پزشکی مورد نیاز توسط بیمارستان شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی ،درمانگاه شهرداری منطقه ۲۰و مراکز درمانی خیریه تحت نظارت شبکه بهداشت ودرمان شهرری بعنوان مراکز پشتیبان در نظر گرفته شده و آمبولانس های هلال  احمر برای پشتیبانی از اورژنس در حال آماده باش است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه