اخبار داغ

بازگشت ۱۳۴ هزار متر از اراضی کشاورزی شهریار به چرخه تولید

بازگشت ۱۳۴ هزار متر از اراضی کشاورزی شهریار به چرخه تولید
رسول سلگی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار از بازگشت ۱۳۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی که به‌صورت غیرقانونی تغییر کاربری داده بودند به چرخه تولید محصولات کشاورزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول سلگی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار رد گفت‌وگو با خبرنگار راه مبین از بازگشت ۱۳۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی که به‌صورت غیرقانونی تغییر کاربری داده بودند به چرخه تولید محصولات کشاورزی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه مبین,

سلگی اعلام کرد: طی عملیاتی ۳۳ قطعه از زمین‌های کشاورزی که بصورت غیر مجاز اقدام به احداث دیوار،بنا،جدول‌کشی و …داده بودند،به استناد تبصره یک و دو ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و با دستور قضایی، قلع و قمع شد.

,

وی در این خصوص بیان کرد:خاطیانی که اقدام به تخلیه مصالح ، دیوار کشی ، احداث بنا و سوله در اراضی کشاورزی نمایند متخلف بشمار می‌آیند و مشمول پرداخت جریمه نقدی و همچنین معرفی به مراجع قضایی خواهند شد.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار از شهروندان درخواست کرد:هرگونه ساخت و ساز و احداث بنا و تجاوز و تغییر در حریم اراضی کشاورزی را به امور اراضی اداره جهاد کشاورزی شهرستان اطلاع دهند.

,

 

,
لودر جهاد کشاورزی
, لودر جهاد کشاورزی,

 منبع:راه مبین

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه