اخبار داغ

آماده سازی پارکهای ملت و نسیم در سنندج برای اسکان مهمانان نوروزی/ نصب چادر در دیگر پارکهای سطح شهر در ایام نوروز ممنوع است

آماده سازی پارکهای ملت و نسیم در سنندج برای اسکان مهمانان نوروزی/ نصب چادر در دیگر پارکهای سطح شهر در ایام نوروز ممنوع است
مدیریت هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه پارک های ملت و نسیم در آستانه فرا رسیدن سال نو برای اسکان گردشگران و مسافران نوروزی مهیا می شود گفت : به جز این دو پارک نصب چادر در دیگر پارک های سطح شهر ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، مدیریت هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: هرساله یکی از برنامه های شهرداری آماده سازی پارکها و بوستانهای سطح شهر در راستای اسکان و رفاه حال مسافران و مهمانان نوروزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,


شکور صلواتی با اشاره به اینکه از اوایل اسفند ماه بازدیدهایی از سطح پارکها صورت گرفت و مشکلات و نواقص آنها شناسایی شد، گفت: امسال نیز به مثابه سالهالی گذشته تدارکات و تمهیدات ویژه ای به منظور پذیرایی از مسافران و گردشگران در سطح پارکهای شهر سنندج اندیشیده شده است.

,
,


وی از آماده سازی  پارکهای ملت و نسیم در آستانه سال نو برای اسکان مهمانان نوروزی خبر داد و عنوان کرد:  در راستای تامین امنیت مسافران  نوروزی در این دو پارک نیروهای انتظامی و آتش نشانی مستقر می شوند.

,
,

 

,

, ,


وی خاطرنشان کرد: تنظیف و پاکسازی محوطه پارکها، رفع مشکلات و نواقص روشنایی داخل پارکها، گلکاری داخل محوطه، تعمیر آبخوری ها، تنظیف محوطه نمازخانه و استراحتگاههای داخل پارکها، بازپیرایی فضای سبز، تعمیر و بازسازی سرویس های بهداشتی  از جمله اقدامات در راستای آماده سازی پارکها جهت استقبال میهمانان و مسافران نورزوی است.

,
,


صلواتی تاکید کرد : به جزپارک های ملت ونسیم نصب چادر در دیگر پارک های سطح شهر برای مسافران ممنوع است.

,
,


مدیریت هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج  اعلام کرد: پارک نسیم یکی از پارکهای حوزه شهرداری منطقه یک واقع در خیابان طالقانی و پارک ملت هم در حوزه شهرداری منطقه سه در بلوار پاسداران واقع شده است.

,
,

 

,

, ,


وی ابراز امیداوری نمود: با تمهیدات و اقدامات لازم بتوانیم شرایط مناسبی در پارکهای ملت ونسیم برای مسافران نوروزی فراهم نماییم.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه