اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف بجنورد:

زمان و مکان توزیع برنج ۸۰۰۰ تومانی تا دو روز آینده تعیین می شود

زمان و مکان توزیع برنج ۸۰۰۰ تومانی تا دو روز آینده تعیین می شود
رئیس اتاق اصناف بجنورد گفت: 115 تن از این برنج که توسط بخش خصوصی خریداری شده، باقی مانده که مکان و نحوه توزیع آن تا 2 روز آینده تعیین می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، مهدی امیدوار، رئیس اتاق اصناف بجنورد در گفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: 140 تن برنج وارد شده به استان مربوط به بخش خصوصی است که با استفاده از سرمایه شخصی برای تنظیم بازار با ارز 4200 تومانی خریداری شده و طبق دستورالعمل ها این سرمایه گذار می تواند در هر نقطه ای از کشور این برنج را به فروش برساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک, مهدی امیدوار، رئیس اتاق اصناف بجنورد در گفتگو با خبرنگارما,  اظهار کرد: 140 تن برنج وارد شده به استان مربوط به بخش خصوصی است که با استفاده از سرمایه شخصی برای تنظیم بازار با ارز 4200 تومانی خریداری شده و طبق دستورالعمل ها این سرمایه گذار می تواند در هر نقطه ای از کشور این برنج را به فروش برساند.,

وی ادامه داد: قیمت مصوب این برنج هشت هزار و 200 تومان است که در خراسان شمالی با قیمت 8000 تومان توزیع شده است.

,

امیدوار اضافه کرد: 25 تن از این برنج تا روز یک شنبه 12 اسفند در بازار امام رضا (ع) بجنورد توزیع شد و هم اکنون پخش آن متوقف شده است.

,

این مقام مسئول بیان کرد: 115 تن از این برنج که با ارز 4200 تومانی خریداری شده ، باقی مانده که مکان و نحوه توزیع آن تا 2 روز آینده تعیین می شود.
وی خاطر نشان کرد: مجموعه اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن نقشی در جانمایی مکان و زمان توزیع آن ندارند، بلکه مجموعه سازمان صنعت و معدن باید در قیمت گذاری ها  نظارت داشته باشد و مجموعه اتاق اصناف به توزیع ازطریق سامانه رصد کالا و کارت ملی نظارت دارد.

,
,

امیدوار با اشاره به اینکه این برنج از کیفیت خوبی برخوردار است، گفت: این محصول مورد استقبال شهروندان واقع شد و بخش خصوصی برای توزیع آن در شرایط مناسب از دستگاه های مربوطه درخواست همکاری کرده است.

,

وی ادامه داد: پخش مرحله جدید برنج در شش نقطه از جمله بازار  امام رضا (ع) و چند نقطه  دیگر در سطح شهر انجام می شود.

,

امیدوار خاطر نشان کرد: مکان و زمان توزیع برنج متعاقبا اعلام می شود و توزیع این برنج از سر گرفته خواهد شد

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه