اخبار داغ

دادستان شهرستان اسدآباد:

اتحاد مردم در نخریدن آجیل، قیمت‌ها را می‌شکند

اتحاد مردم در نخریدن آجیل، قیمت‌ها را می‌شکند
دادستان شهرستان اسدآباد گفت: اگر مردم در زمینه نخریدن کالایی که گران است، اتحاد داشته باشند و برای خرید آن هجوم نبرند و به اندازه مایحتاج خود بخرند و انبار نکنند، مقداری قیمت‌ها پایین آمده و از گرانی‌ها کاسته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سلطانی‌مهتور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار نافع به کمپین #آجیل_نمیخریم اشاره و آن را کاری مثبت در راستای کاهش قیمت و کمک به خرید مردم دانست و اظهار کرد: آرزو می‌کنیم که وضع مالی مردم آنقدر خوب و قدرت خرید آنان آنقدر بالا باشد که نه تنها در خرید اقلامی مانند آجیل و خشکبار بلکه سایر اقلام به مشقت نیفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی افزود: متأسفانه در کشور قیمت تعادل ندارد و هر روز کالاها قیمت خاص و به روز خود را پیدا می‌کنند و روند صعودی دارند.

,

دادستان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اگر مردم در زمینه نخریدن یک کالا که بحث گرانی آن در میان است، اتحاد داشته باشند و برای خرید آن هجوم نبرند و به اندازه مایحتاج خود بخرند و انبار نکنند، مقداری از گرانی‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

,

وی تصریح کرد: اگر جامعه ما بحث قناعت را پیشه کنند و بحث اقتصاد مقاومتی را تحقق ببخشند، قطعا" صعودی که در قیمت اجناس داریم، حذف می‌شود.

,

سطانی متهور تأکید کرد: اگر مردم با اتحاد کالای گران شده را نخرند، قطعا" قیمت می‌شکند و سیر نزولی آن بیشتر  خواهد شد.

,

وی با اشاره به دوران اوایل انقلاب که گرانی قیمت مرغ را داشتیم، یادآور شد: مردم با هم متحد شدند و گوشت مرغ نخریدند و ظرف چند روز که مرغ فروشی‌ها فروشی نداشتند مجبور شدند میزان زیادی از این مرغ‌ها را به دور بریزنند و همین باعث شد که قیمت پایین بیاید.

,

دادستان شهرستان اسدآباد گفت: اگر مردم آجیل را هم نخرند قطعا" قیمت پایین می‌آید.

,

وی با اشاره به اینکه نظارت بر اجناس و کالاهای اساسی خوب پیش رفته است، افزود: آنچه در بازار مطرح است، گرانی است که در تمام سطح کشور وجود دارد.

,

سلطانی‌متهور  ادامه داد: در روند توزیع کالاهایی که با ارز دولتی وارد می‌شود، اخلالی وجود دارد که به طور منظم انجام نمی‌شود و این امر نه تنها د شهرستان بلکه استان و کشور اینگونه است.

,

وی  افزود: در راستای مبارزه با گران‌فروشی و احتکار نیز مغازه‌هایی با ورود دادستانی، تعزیرات حکومتی و نیروی‌های امنیتی در سطح شهرستان پلمپ شد.

,

دادستان شهرستان اسدآباد از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خواست که نظارت را بیشتر کند و به طور جدی مسائل نظارت بر واحدهای صنفی را پیگیری و مسائل احتکار را جدی بگیرد.

,

وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی که روی اجناس خود قیمت نصب نکرده مدت معینی را تعزیرات حکومتی اعلام کند و چنانچه اداره صنعت، معدن نسبت به رفع این امور بر نتابد، آن واحد پلمپ ‌شود.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه