اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:

جوانان با ورود به عرصه‌های مدیریتی تحول عظیمی را رقم خواهند زد

جوانان با ورود به عرصه‌های مدیریتی تحول عظیمی را رقم خواهند زد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه باید فضا را در اختیار جوانان قرار داد، گفت: با ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی تحول عظیم و ژرفی در کشور و استان رقم خواهد خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با نافع با بیان اینکه عصاره بیانیه گام دوم، مدیریت دینی در سایه ولایت با هدف تحقق تمدن نوین اسلامی است، اظهار کرد: در بحث راهبرد، رسیدن به هدف و تحقق آن سبک زندگی اسلامی بسیار مهم و اساسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با بیان اینکه بحث اخلاق و معنویت دینی مورد تأکید رهبر انقلاب است، افزود: اساسی‌ترین بحث اخلاق و معنویت دینی خودسازی است و از خودسازی به جامعه‌سازی و در نهایت به تمدن‌سازی می‌رسیم.

,

دشتکی با اشاره به بحث جوان‌گرایی در مدیریت‌های کشور تصریح کرد: اقدام جهادی و انقلابی در حوزه های مختلف با ورود نسل جوان که پرانرژی است امکان پذیر بوده زیرا جوانان انگیزه فعالیت و تحرک بالایی دارند و به کارها سرعت می‌بخشند.

,

وی افزود: با ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی تحول عظیم و ژرفی در کشور و استان رقم خواهد خورد و باید فضا را در اختیار جوانان قرار داد.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان تأکید کرد: جوانان باید در کنار مدیرت‌های خود از تجارب پیشکسوتان استفاده کنند و پیشکسوتان نیز تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار دهند؛ جوانان توانمند حرکت‌های عظیم و معجزه گونه‌ای را رقم می‌زنند.

,

وی با بیان اینکه جوان‌گرایی را رهبر انقلاب شروع کردند، خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب فضا را برای جوانان باز کردند و باید دیگر مدیران و مسؤولان از رهبر انقلاب تبعیت کنند و میدان را در اختیار جوانان پر تحرک و توانمند قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه