اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

۱۶۶ مدرسه برای مسافران نوروزی آماده شده است

۱۶۶ مدرسه برای مسافران نوروزی آماده شده است
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه 19 پایگاه اسکان فرهنگیان در سطح شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان برای مسافران نوروزی تدارک دیده شده، گفت: 166 مدرسه برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی آماده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد پورداوود امروز در گفت‌وگو با نافع با اشاره به تجهیز مراکز اسکان برای ایام نوروز اظهار کرد: 6 خانه معلم و مرکز آموزشی و رفاهی در قالب مراکز اسکان دائمی در استان در حال فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی افزود: 19 پایگاه اسکان فرهنگیان در سطح شهرستان‌ها، نواحی و مناطق استان در قالب 166 مدرسه برای مسافرین نوروزی آماده شده است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه هزار و 465 اتاق در مراکز اسکان موقت با همکاری بیش از  300 نفر از همکاران در پایگاه‌های اسکان برای پذیرش مسافران نوروزی آماده است، خاطرنشان کرد: به منظور تکریم میهمانان  اتاق‌های نوع "ج" از حالت اسکان خارج شده و روند کار به سمت حذف اتاق‌ها از نوع "ب" است.

,

وی تصریح کرد: بیشترین مقصد مسافران نوروزی در استان شهرهای همدان، ملایر، لالجین، بهار و گل‌تپه است.

,

پورداوود یادآور شد: پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان موقت از 28 اسفند آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

,

وی بیان کرد: رزرو اینترنتی اسکان موقت نوروزی از سه اسفند شروع شده و  تا 24 اسفندماه ادامه دارد و فرهنگیان با مراجعه به سامانه اسکان فرهنگیان به نشانی www.eskan.medu.ir می‌توانند نسبت به رزرو اینترنتی محل اسکان اقدام نمایند.
انتهای پیام/

, www.eskan.medu.ir,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه