اخبار داغ

آغاز جشن نیکوکاری در دلفان؛

آمادگی ۱۷۰ پایگاه سیار و ثابت برای دریافت کمک های مردمی

آمادگی ۱۷۰ پایگاه سیار و ثابت برای دریافت کمک های مردمی
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلفان از آمادگی۱۷۰ پایگاه سیار و ثابت برای دریافت کمک های مردمی و خیران در جشن نیکوکاری شهرستان دلفان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حمید امیدی امروز در گفت وگو با سفیرافلاک از آمادگی۱۷۰ پایگاه سیار و ثابت برای دریافت کمک های مردمی و خیران در جشن نیکوکاری شهرستان دلفان خبرداد و گفت:جشن نیکوکاری فرصتی برای کمک به خانواده های بی بضاعت ونیازمند است که در این راستا به مدت سه روز از 15 تا 17 اسفند همگام با سراسر کشور با شعار عید برای همه در سطح شهرستان دلفان جهت جمع آوری کمک های خیرین و مردم عزیز و نوع دوست اقدام خواهیم کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دلفان گفت: 740 یتیم که از نعمت پدرومادر محرومند،117فرزند بی سرپرست به علت طلاق و یا زندانی بودن سرپرست،30بیمار پرهزینه وخاص وتعدادی خانواده های سالمند چشم انتظار خیران و مردم نوعدوست در آغازسال نو هستند.  

,

 

,

وی با اشاره به اینکه این جشن با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان در آستانه سال نو برگزار می شود، گفت: با این اقدام حسنه درآستانه سال نو و با کمک خیران ونیکوکاران همانند سالهای گذشته شادی را به نیازمندان هدیه خواهیم داد.

,

 

,

امیدی بابیان اینکه ۳ پایگاه شهری درمرکزشهرستان دایر می شود،اظهارداشت: امسال۱۶۲ پایگاه درمدارس،۳ پایگاه سیار و ۲ پایگاه نیکوکاری درمصلی نمازجمعه نورآباد برپا می شود. 

,

 

,

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نورآباد از توزیع 11 هزار پاکت جشن نیکوکاری در سطح شهرستان خبرداد و یادآورشد: سال گذشته یک میلیارد445میلیون و284هزار ریال کمک های خیران ونیکوکاران جمع آوری شد که 105میلیون و274هزارریال به صورت نقدی و یک میلیاردو 340میلیون  ریال غیر نقدی جمع آوری و تا قبل از عید نوروز در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه جشن احسان و نیکوکاری با هدف ایجاد شرایط مناسب برای نیازمندان در آستانه شروع سال نو در 15 اسفند ماه در سراسر  مدارس شهرستان آغاز می شود: 16 اسفند ماه نیز در دفاتر کمیته امداد ومیدان امام شهرنورآباد و جمعه 17 اسفندماه در مصلی های نماز جمعه وهمچنین باهمکاری رابطان امداد در روستاها برگزار می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه