اخبار داغ

استان شناسی؛

بریم به دَرَک!/ پاک ترین ساحل کشور پذیرای مسافران نوروزی

بریم به دَرَک!/ پاک ترین ساحل کشور پذیرای مسافران نوروزی
ساحل دَرَک چابهار، از چهار نمونه ساحل صخره ای، ماسه ای، شنی و مرجانی در فاصله نزدیک به هم برخوردار است که باعث شگفت انگیزتر شدن این منطقه گردشگری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، ساحل دَرَک چابهار در حالی یکی از  پاک ترین سواحل کشور و تقابل شگفت انگیز کویر و دریا به شمار می رود که دارای چهار نمونه ساحل صخره ای، ماسه ای، شنی و مرجانی در فاصله نزدیک به هم است.
 
به این علت ساحل دَرَک را پاک ترین ساحل کشور می نامند که در آن هیچ گونه زباله ای یافت نمی شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
, ,
 
,
این روستا در سیستان و بلوچستان و در سواحل مکران از توابع شهرستان کنارک قرار دارد که علاوه بر مردمان مهمان نواز، از چهار نمونه ساحل نزدیک به هم نیز برخوردار است که باعث شگفت انگیزتر شدن این منطقه گردشگری کشور شده است.
 
,
,
 
, ,

ساحل این روستا با داشتن غروب‌های چشم نواز، کوه‌های مینیاتوری، باغات موز و میوه‌های گرمسیری از مزیت‌های منحصر به فرد گردشگری روستای زرآباد به شمار می رود که مردمان آن نیز مشغول به صیادی و کشاورزی هستند.
 
,
, ی,
,
 
, ,

 گفته می شود یکی از عجایب روستای درک وجود چاه هایی با آب شیرین و زلال است که وجود آن ها در نزدیکی دریا، جای بسی تعجب است، همچنین موج سواری، قایق سواری، شنا و ورزش های آبی ساحلی در این منطقه از جمله امکانات تفریحی به شمار می رود که قطعا خاطرات خوشی را برای مسافران به یادگار می گذارد.
 
انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه