اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد مطرح کرد

رشد 50 درصدی ورزشکاران سازمان‌یافته در اسدآباد

رشد 50 درصدی ورزشکاران سازمان‌یافته در اسدآباد
رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد با بیان اینکه در سال گذشته 2 هزار نفر ورزشکار سازمان‌یافته در شهرستان وجود داشت، گفت: امسال این تعداد به 3 هزار نفر رسیده که 50 درصد رشد داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، محمد طلایی‌منعم پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد، ورزش را مقوله‌ای اجتماعی خواند و اظهار کرد: ورزش در اسدآباد در برخی رشته‌ها سرآمد و حرف اول را در سطح استان می‌زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به نقش رسانه در ترویج فرهنگ ورزش در جامعه، گفت: همان‌طور که جهان پهلوان تختی با رسانه جادوانه ماند، می‌توان با کمک رسانه به مسیر جامعه جهت داد و آنان را به سمت و سوی ورزش سوق داد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد بیان کرد: متأسفانه کمتر از پنج درصد گرایش مردم اسدآباد به سمت و سوی فعالیت‌های بدنی و ورزش است که باید برای تشویق جوانان و نوجوانان به ورزش از ظرفیت رسانه استفاده کرد.

,

وی با بیان اینکه در سال گذشته 2 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در شهرستان وجود داشت، افزود: امسال این تعداد به 3 هزار نفر رسیده که 50 درصد رشد داشتیم.

,

طلایی‌منعم با اشاره به فعال شدن بیشتر هیأت ورزشی در اسدآباد، یادآور شد: امروز در برخی از حوزه‌های ورزشی با کمبود اعتبارات و البته زیر ساخت مواجه هستیم.

,

وی با بیان اینکه ما در بحث دومیدانی، پیست استاندارد نداریم و ژیمناستیک ما تجهیز نشده، ادامه داد: امروز برای موفقیت در رشته‌های مختلف و قهرمان‌پروری تقویت علمی مربیان مهم است که البته در این زمینه کارگاه‌های آموزشی برگزار شده است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد با ابراز گلایه از دستگاه‌های خدمات‌رسان برای قطع حامل‌های انرژی، گفت: اماکن ورزشی در مجموعه اداره ورزش متعلق به همه مردم است و سایر دستگاه‌ها نیز به نوعی از آن بهره‌مند می‌شوند اما متأسفانه قطع شدن گاز سالن هزار و 500 نفری موجب گلایه‌مندی مردم شده است.

,

وی تأکید کرد: سالن ورزشی هزار و 500 نفری در اداره ورزش در اختیار بخش خصوصی بوده و حدود 8 میلیون تومان بدهی بابت گاز دارد که البته از دیگر دلایل بسته شدن یک روزه این سالن، موارد بهداشتی و نبود سیستم گرمایشی آن بود.

,

طلایی‌منعم در خصوص خبر تعطیل شدن سالن پینگ پنگ در فضای مجازی نیز خاطرنشان کرد: این سالن در حال فعالیت است و مشکلی ندارد، شخصی که این خبر را منتشر کرده قبلا از اعضای این هیأت بوده که در حال حاضر در خدمت سربازی است.

,

وی همچنین ورزش همگانی را برای تمام اقشار جامعه مهم دانست و گفت: در این راستا مرکزی برای فعالیت کودکان پنج تا هشت سال نیز ایجاد شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه