اخبار داغ

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

شهادت هدیه خداوند به خلبانان هوانیروز است

شهادت هدیه خداوند به خلبانان هوانیروز است
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: این سعادت نصیب هرکسی نمی‌شود و شهادت هدیه خداست به هر کسی بخواهد می‌دهد که به این شهیدان اعطاء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ احمد سالک پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع شهدای حادثه سقوط هلی کوپتر با بیان تسلیت و مسئلت صبر جمیل برای بازماندگان و مردم شریف و تبریک به نیروهای مسلح و هوانیروز ارتش که همیشه در صحنه‌های مختلف موجب افتخار کشور هستند، اظهار کرد: نیروهای مسلح توانستند در شرایط کنونی و با تکیه‌بر دانش خود قدرت بازدارندگی خود را در مقابل هجمه‌های سنگین دشمنان به اوج برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ارتش همه در صراط توحید و ولایت گام برداشته و از کشور، مردم غیور، قرآن، اسلام و حاکمیت دینی حول محور فرماندهی کل قوا گام برمی‌دارند و موجب عزت و آزادگی ملت در مسیر حقیقی دفاع از اسلام و قران پیش می‌برند.

,

وی افزود: قرآن می‌فرماید گمان نکنید کسانی که در راه خدا به شهادت رسیدند مردگان‌اند؛ آن‌ها زنده هستند و در پیشگاه حضرت حق روزی می‌گیرند یعنی تا قیامت نام و راه و خدمات و ویژگی و طریق شهادت در مسیر ملت شریف ایران همچون تابلوهای درخشانی در پیش روی ملت ماست.

,

سالک در ادامه گفت: همیشه در صحنه‌های مختلف شاهد حضور فداکاری‌های هوانیروز ارتش بودیم؛ کشوری‌ها شیرودی‌ها و ده‌ها شخصیتی که به شهادت رسیدند نمایان گر بخشی از این فداکاری‌هاست.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین خاطر نشان کرد: در جنگ تحمیلی و نبرد حق علیه باطل، در جریان خنثی‌سازی توطئه‌های رژیم صدام که امریکا و اسرائیل و ۲۸ کشور دنیا پشتیبان آن بودند، هوانیروز نقش‌آفرینی می‌کرد.

,

وی افزود: هوانیروز در میدان خدمت به مردم و خدمت‌رسانی به مردمان هم در مناطق صعب‌العبور حضور پیدا می‌کند، حضوری که با فشار و تحمیل نبوده بلکه با مطالبه شخصی و اعلام آمادگی سربازی در رکاب فرماندهی کل قوا و ملت عزیز بوده است؛ این سعادت نصیب هرکسی نمی‌شود و شهادت هدیه خداست به هر کسی بخواهد می‌دهد که به این شهیدان اعطاء شد.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قسمت این شهیدان این بود که در خدمت‌رسانی به مردم و بعد از حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به درجه شهادت نائل شوند.

,

وی در ادامه گفت: یکی از این سه شهید بعدازاین مأموریت قصد فراهم شدن مراسم عروسی داشت اما امروز او در بهشت برین با فرشتگان ماوا گرفت و به مقام بالاتری رسید قطعاً برای همسر و پدر و مادر سخت خواهد بود و برای آن‌ها آرزوی صبر داریم.

,

سالک گفت: سران سلطه امریکا و اسرائیل بدانند با تحریم شما کشور با سرعت به سمت خودکفایی پیش می‌رود و بی‌تردید در هوافضا در بخش‌های مختلف دست به فراورده‌های فنی و وسیع فعالیت خواهیم کرد.

,

وی افزود: این فعالیت‌ها برای مردم آرامش و امنیت به دنبال دارد و می‌توانیم در سایه فداکاری‌های این عزیزان به دنیا اعلام کنیم در منطقه کشور امنی هستیم و قدرت برتری هستیم و در برخی زمینه‌ها در جهان قدرت برتری هستیم.

,

احمد سالک در ادامه اظهار کرد: دشمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مستکبران و منافقان وعده داده بود که ایران چهلمین سالگرد را نخواهد دید ولی به کوری چشم دشمنان شرق و غرب عالم امسال ۲۲ بهمن و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر از سال‌های قبل درخشید.

,

وی افزود: گام دوم انقلاب که بیانیه آن را مقام معظم رهبری فرمودند چهل سال آینده را با امید با محوریت جوانان عزیز رقم خواهیم زد و به قله‌های بالاتری خواهیم رسید.

,

سالک در پایان با بیان اینکه اصفهان پیشکسوت مبارزات است، افزود: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ۲۷ شهید امنیت بر روی دستان این مردم شریف و بزرگوار اصفهان تشیع شد ولی زبان به ناشکری نگشودند و علی رغم فشارهای اقتصادی و مشکلاتی دارند پای این انقلاب ایستادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه