اخبار داغ

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان خبر داد:

تجهیز یک هزار و 522 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در استان سمنان

تجهیز یک هزار و 522 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در استان سمنان
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان سمنان از تجهیز یک هزار و 522 کلاس برای اسکان مسافران در نوروز98 در سطح استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفار محمدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص اسکان مسافران در نوروز 98 اظهار کرد: برای این طرح 220 مدرسه در قالب یک هزار و 522 کلاس درس در سطح استان در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه روزانه حدود 6500 نفر روز مسافر را می توانیم در این کلاس ها و مراکز رفاهی آموزش و پرورش، پذیرش کنیم، افزود: 17 پایگاه در سطح استان کار پذیرش و ثبت نام مسافران را به عهده دارند.

,

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان سمنان شروع اسکان نوروزی را  از 27 اسفندماه الی 14 فروردین ماه 98 دانست و تصریح کرد: مدارس استان تا 28 اسفند دایر می باشد و پذیرش مسافران از 27 اسفند ماه در مدارسی انجام می شود که فضای اضافی مناسب برای اسکان را دارا هستند.

,

محمدی از افزایش 10 درصدی تعرفه های اسکان مدارس وکلاس ها نسبت به نوروز سال گذشته خبرداد و بیان کرد: براساس تجهیزات و امکاناتی که فراهم است کلاس ها در سه گروه ویژه، درجه الف و درجه ب سطح بندی شدند که تعرفه هر کدام متفاوت می باشد.

,

وی با بیان اینکه از تمامی اقشار جامعه برای اسکان در مدارس پذیرش خواهیم داشت ولی اولویت با فرهنگیان است، گفت: برای اسکان فرهنگیان 50 درصد تخفیف نسبت به سایر اقشار در نظر گرفته شده است.

,

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان سمنان خاطر نشان کرد: در نوروز سال گذشته در مجموع 75 هزار و 801 مسافر در سطح استان پذیرش داشتیم که ظرفیت پذیرش امسال حدود 12 درصد کاهش پیدا کرده چرا که مدارسی که امکانات ضعیفی برای اسکان داشتند را از رده اسکان خارج کردیم.

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه