اخبار داغ

معاون تربیت و آموزش سازمان فضای مجازی بسیج:

شبکه سازی بهترین روش برای انتقال تجربیات است/ پیشبرد اهداف انقلاب در فضای مجازی با شبکه سازی

شبکه سازی بهترین روش برای انتقال تجربیات است/ پیشبرد اهداف انقلاب در فضای مجازی با شبکه سازی
معاون تربیت و آموزش سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به اینکه شبکه سازی بهترین روش برای انتقال تجربیات است، گفت: اهداف انقلاب اسلامی در فضای مجازی با شبکه سازی و ارتباط بدست می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حامد فروزان صبح امروز در اولین دوره تربیت مدرس سطح 2 سواد رسانه ای بسیج که در قم در حال برگزاری است با اشاره به مباحث سواد رسانه ای ، اظهار داشت: در این مسئله مباحث و محتوای مختلف وجود دارد اما سازوکار واحدی نیست که این مباحث به مخاطب برسد.

وی ادامه داد: این دوره ها برای محقق ساختن این مسئله برگزار می شود تا شرکت کنند گان این دوره بتوانند محتوای مورد نیاز مخاطب را در حد نیاز به او منتقل کنند.

معاون تربیت و آموزش سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به اینکه در مسئله فن بیان بسیار مهم است، گفت: برای تحقق این امر از اساتید مجرب و مناسب استفاده شده است تا شرکت کنندگان به آن سطح مد نظر برسند و البته محتواهای مورد نیاز هم در انتهای دوره در اختیار استان ها هم
قرار خواهد گرفت.

وی عنوان داشت: برای پشرفت و پیشبرد هدف باید تک تک افراد به بهترین نحو در ماموریت خود نقش آفرینی کنند و با انگیزه بالا پای کار باشند تا به هدف تعیین شده برسیم.

فروزان تاکید کرد: برای پیشبرد اهداف در عرصه جنگ حق و باطل در فضای مجازی باید با یکدیگر ارتباط شبکه ای داشته باشیم؛ پس باید سازوکار این مسئله شکل بگیرد و همه افراد و مدرسین دراستان ها با یکدیگر در استان های دیگر مرتبط باشند.

وی افزود: هر فردی در عرصه فضای مجازی تجربه شخصی دارد که با شبکه شدن افراد با یکدیگر این تجربه های انباشته  شده و شاهد ارتقا در عرصه فضای مجازی خواهیم بود.

معاون تربیت و آموزش سازمان فضای مجازی بسیج  خاطرنشان کرد: تمام تجربیات را باید در اختیار همدیکر قرار دهیم، به اشتراک‌گذاری محتوا های تولید نکته مثبتی است که اثار بسیار خوبی در بحث آموزش داشته است، این دوره کوتاه مقدمه ای بسیار خوب خواهد شد تا در سال آینده نسرا به اوج خود برسد.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه