اخبار داغ

برف و باران همدان را فرامی‌گیرد

برف و باران همدان را فرامی‌گیرد
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه از فردا بارش برف و باران در استان پیش‌بینی می‌شود گفت: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها، کولاک و مه در جاده‌های کوهستانی وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان استان امروز صاف تا قسمتی ابری و در برخی از ساعت همراه با وزش باد گزارش شده است اظهار کرد: از اواخر امروز شاهد فعالیت سامانه بارشی در استان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: روز جمعه و شنبه آسمان استان ابری و نیمه‌ابری همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود که در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها، کولاک و مه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها وجود دارد.

,

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود طی فعالیت سامانه بارشی دما بین 4 تا 8 درجه کاهش پیدا کند.

,

وی با بیان اینکه روند کاهشی دمای روزانه تا خروج سامانه ادامه دارد خاطرنشان کرد: این سامانه تا روز سه‌شنبه هفته آتی فعال است.

,

باقری‌شکیب افزود: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته پنج درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای 12 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

,

وی یادآور شد: نهاوند با 15 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و کبودراهنگ و شهرستان بهار با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین شهرهای استان در 24 ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه